تصاویر لومیا ۶۵۰ منتشر شد

تصاویر لومیا 650 منتشر شد

تصاویر لومیا ۶۵۰ منتشر شد.

چند روز گذشته، لومیا ۶۵۰ گوشی مقرون به صرفه بعدی مایکروسافت که با سیستم عامل موبایلی ویندوز ۱۰ اجرا می شود، در تصاویری رسمی منتشر شد.

اوایل امروز شاهد عکس های بیشتری از زوایای مختلف لومیا ۶۵۰ بودیم که از وبسایت آلمانی Winfuture  منتشر شده بود. لومیا ۶۵۰ به زودی در ایالات متحده و اروپا عرضه خواهد شد.

صحبت درباره مشخصات این گوشی از صفحه نمایش آن آغاز خواهد شد. لومیا ۶۵۰ دارای نمایشگر ۵ اینچی آمولد با وضوح تصویری ۷۲۰p است. پردازنده اسنپ دراگون ۲۱۰ کوالکام یا اسنپ دراگون ۲۱۲ به آن قدرت خواهد داد. دوربین ۸ مگا پیکسلی در عقب و دوربین ۵ مگا پیکسلی برای سلفی در جلوی آن تعبیه شده است.

گوشی لومیا ۶۵۰ دارای ۸ گیگا بایت رم بوده و ۱۶ گیگا بایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا است. این گوشی هوشمند با ضخامت ۷.۲۷ میلیمتر یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در پشت خود جای داده است.

گوشی لومیا 650 دارای 8 گیگا بایت رم بوده و 16 گیگا بایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا است. لومیا 650 دارای نمایشگر 5 اینچی آمولد با وضوح تصویری 720p است.

لومیا ۶۵۰ از شبکه ارتباطی ۴G LTE پشتیبانی می کند اما هنوز اپراتور هایی که این گوشی را ارائه خواهند داد، مشخص نشده اند.

خبر ها حاکی از آن است که این گوشی مقرون به صرفه در اروپا با قیمت ۲۲۰ یورو و در ایالات متحده آمریکا با برچسب قیمتی زیر ۲۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

بر طبق خبر های گذشته انتظار می رود که لومیا ۶۵۰ در این هفته معرفی گردد اما گزارش های جدید نشان می دهد که به دلیل مشکلی نرم افزاری رونمایی از این گوشی هوشمند تا اواسط فوریه به تاخیر افتد.

لومیا 650 از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند اما هنوز اپراتور هایی که این گوشی را ارائه خواهند داد، مشخص نشده اند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

نوشته تصاویر لومیا ۶۵۰ منتشر شد اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.