تصویر گوشی سونی اکسپریا ایکس اولترا با نمایشگر ۶.۴ اینچی منتشر شد

تصویر گوشی سونی اکسپریا ایکس اولترا با نمایشگر 6.4 اینچی منتشر شد

تصاویری از گوشی سونی اکسپریا ایکس اولترا به بیرون درز کرده است؛ گفته می شود که این دستگاه با نمایشگر ۶.۴ اینچی با نسبت ابعاد ۱۸:۹ همراه خواهد بود.

حتما تا به حال تصاویری از گوشی های الجی جی ۶ و گلکسی اس ۸ را مشاهده کرده اید و با تم همیشگی نمایشگرهای آنها آشنا هستید. گوشی الجی جی ۶ با نسبت ابعاد ۱۸:۹ همراه است؛ این در حالیست که پنل دو گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با نسبت ابعاد ۱۸:۵:۹ همراه شده اند؛ این بدان معناست که کشیدگی طولی دستگاه به نسبت از عرض آن بیشتر است. به نظر می رسد کاربران با دستگاه هایی که عرض کمتری دارند، راحت تر هستند؛ و با توجه به اینکه بسیاری از فیلم هایی که این روزها ثبت می شوند، از نسبت ابعاد ۲:۱ برخوردار هستند، طراحی چنین نمایشگرهایی منطقی تر به نظر می رسد. حال با توجه به اینکه این دو غول کره ای از موبایل های هوشمند خود رونمایی کرده اند، زمان آن فرا رسیده که کمپانی سونی نیز به گروه این نوع از تولیدکنندگان اضافه شود.

البته لازم به ذکر است که هنوز به طور قطع نمی توان گفت که آیا این دستگاه، همان گوشی سونی اکسپریا ایکس اولترا است یا خیر. این گوشی هوشمند سونی با نمایشگر ۶.۴ اینچی و نسبت ابعاد ۲۱:۹، بزرگتر و کشیده تر از دو گوشی الجی جی ۶ و گلکسی اس ۸ خواهد بود. علیرغم ظاهر فوق العاده ای که در تصویر مشاهده می کنید، به نظر نمی رسد گوشی سونی اکسپریا ایکس اولترا بتواند در بازار گوشی های رده بالا رقابت کند.

مشخصات گوشی سونی اکسپریا ایکس اولترا

با توجه به گزارشات اخیر، گفته می شود گوشی سونی اکسپریا ایکس اولترا از تراشه اسنپ دراگون ۶۶۰، رم ۴ گیگابایتی، حافظه ۶۴ گیگابایتی، باتری ۳۰۵۰ میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع ۳.۰ برخوردار خواهد بود. البته این قابلیت همانند گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم نیست؛ گفته می شود که این گوشی هوشمند به اسنپ دراگون ۸۳۵ مجهز خواهد شد.

از دیگر مشخصات گوشی سونی اکسپریا ایکس اولترا می توان به دوربین اصلی ۱۹ مگاپیکسل، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل، قابلیت ضد آب و ضد خاک IP68، اسپیکر دوگانه و اندروید نوقا اشاره کرد. هنوز اطلاعاتی درباره وضوح تصویر نمایشگر این دستگاه در دست نیست.

البته نمی توان به این اخبار استناد کرد؛ چرا که بازار مربوط به شایعات آن هنوز داغ تر است. در عوض پیشنهاد می کنیم که تصاویر رندر ارائه شده را تماشا کنید و دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

گفته می شود گوشی سونی اکسپریا ایکس اولترا از تراشه اسنپ دراگون 660، رم 4 گیگابایتی، حافظه 64 گیگابایتی، باتری 3050 میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع 3.0 برخوردار خواهد بود.

.

منبع: phonearena

مطلب تصویر گوشی سونی اکسپریا ایکس اولترا با نمایشگر ۶.۴ اینچی منتشر شد برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.