حکم قطعی فیلتر ماندن واتس‌اپ و اینستاگرام توسط یک نماینده مجلس

رفع فیلتر اینستاگرام و واتس‌اپ

بهروز محبی نجم‌آبادی، نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: قطعا واتساپ و اینستاگرام رفع فیلتر نخواهد شد، زیرا تحت نظارت دشمن فعالیت می‌کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به نظرات برخی از افراد مشهور و سلبریتی‌ها در فضای مجازی اعلام کرد: از آن‌جایی که چهره‌های مشهور به واسطه توانمندی‌هایی که دارند، دارای طرفداران زیادی در سطح جامعه هستند، توقع ما این است که حرف‌های نادرست و دروغ را به زبان نیاورند.

محبی معتقد است که تا زمانی که در کشور دروغ گفتن تاوان نداشته باشد، وضعیت به همین شکل است.

این چهره اصولگرای مجلس می‌گوید: برخی واقعا اعتراض دارند و در شرایط ابهامی که به وجود آمده، موضوع برایشان حل نشده است و این ابهام را گاهی به صورت اعتراض نشان می‌دهند. قطعا توقعی که ما از چهره‌های معروف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، اقتصادی و اجتماعی داریم این است که دقت بیشتری روی اظهارات خودشان داشته باشند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به فیلترماندن اینستاگرام و واتس‌‎اپ گفت: صریحا می‌گویم که قطعا واتس‌اپ و اینستاگرام رفع فیلتر نخواهند شد زیرا پلتفرم‌های آن‌ها تحت نظارت دشمنان کشور است و نمی‌توانیم افراد متخلف را تعقیب کنیم.

محبی تاکید کرد که باید شبکه‌های اجتماعی داخلی را تقویت کنیم و ابراز امیدواری کرد که مردم به روبیکا اقبال نشان خواهند داد.

وی در این خصوص گفت: روبیکا بیش از 15 میلیون بار نصب شده و از طرفی پلتفرم‌های ایتا و سروش را نیز داریم، با این وجود بستر گفتگو‌ برای همه مهیا است.

نوشته حکم قطعی فیلتر ماندن واتس‌اپ و اینستاگرام توسط یک نماینده مجلس اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.