سونی از ایربادهای پریمیوم خود با نام LinkBuds UC رونمایی کرد

شرکت سونی در اوایل وقت دیروز از ایرفون‌های جدید سری LinkBuds خود رونمایی کرد. این محصول موفق به دریافت تائیدیه Microsoft Teams شده است. این ایربادها اساسا مشابه با مدل‌های عرضه شده در اوایل سال 2022 هستند؛ اما این‌بار به لطف وجود یک گیرنده USB همراه امکان اتصال ایربادها به لپ‌تاپ فراهم شده است. همچنین به منظور تخصیص فرامین و ژست‌های Teams روی ایربادها از اپلیکیشن‌ Sony Headphones Connect استفاده می‌شود.

بر اساس اعلام سونی، کاربران ایربادهای جدید قادر به دریافت تماس، قطع یا وصل صدای تماس و استفاده از ویژگی بلند کردن دست حین برگزاری جلسات Teams به‌صورت مستقیم از طریق ایربادها خواهند بود. سونی LinkBuds UC با قیمت‌گذاری 249.99 دلار روانه بازار می‌شود. بدین‌ترتیب قیمت‌گذاری آنها در مقایسه با مدل معمولی LinkBuds حدودا 70 دلار گران‌تر است. بعلاوه ایربادهای جدید تنها با یک مدل رنگی خاکستری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

همچنین سونی از مدل جدید ایربادهای خود موسوم به LinkBuds S Earth Blue نیز رونمایی کرد. این مدل مجهز به پنل‌هایی است که با استفاده از بطری‌های آب بازیافتی تولید شده‌اند. خریداران این محصول از مزایای انحصاری بهره‌مند خواهند شد؛ چرا که هیچ‌کدام از 2 الگوی مورد استفاده روی ایربادهای جدید با یکدیگر یکسان نیستند.

ایرفون‌های LinkBuds S با قیمت‌گذاری خرده فروشی 199.99 دلاری روانه بازار می‌شوند. همچنین تحویل سفارشات این محصول در ایالات‌متحده احتمالا از اواخر هفته جاری آغاز خواهد شد.

 

ایربادهای LinkBuds UC شرکت سونی 

سومین اعلامیه سونی طی رویداد روز گذشته این بود که با انتشار یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری در اواخر سال 2022 کلیه مدل‌های ایربادهای بی‌سیم ممتاز سونی از قابلیت اتصال چند نقطه‌ای (Multipoint Pairing) بهره‌مند خواهند شد. مدل‌های LinkBuds و LinkBuds S در ماه نوامبر این ویژگی را دریافت خواهند کرد؛ در حالی‌که پیشرفته‌ترین مدل ایربادهای داخل گوشی سونی موسوم به WF-1000XM4 در اواخر زمستان امسال از قابلیت اتصال چند نقطه‌ای بهره‌مند خواهد شد.

 

تصویر سونی LinkBuds S Earth Blue

نوشته سونی از ایربادهای پریمیوم خود با نام LinkBuds UC رونمایی کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.