لومیا ۶۵۰ آخرین گوشی با برند لومیا خواهد بود که مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ عرضه می کند

لومیا 650 آخرین گوشی با برند لومیا در سال 2016 خواهد بود

اخبار و شایعاتی پیرامون گوشی لومیا ۶۵۰ وجود دارد و نشان می دهد که مایکروسافت به زودی این گوشی مبتنی بر ویندوز را معرفی خواهد کرد. طبق گزارشات جدید به نظر می رسد که لومیا ۶۵۰ آخرین گوشی است که مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد کرد. این موضوع به آن معنا نیست که مایکروسافت تولید گوشی های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز را متوقف خواهد کرد بلکه شرکت تنها از برند لومیا که توسط نوکیا به شهرت و محبوبیت رسیده بود فاصله می گیرد. به گزارش Windows Central مایکروسافت لومیا ۶۵۰ را در فوریه معرفی خواهد کرد.

در گزارشات قبلی گفته شده بود که این گوشی دارای صفحه نمایش ۵ اینچی بوده و رزولوشن ۷۲۰p را ارائه می دهد. تامین قدرت پردازشی لومیا ۶۵۰ توسط چیپ ست اسنپدراگون ۲۱۰ یا ۲۱۲ صورت می گیرد. ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل توسعه از مشخصه های حافظه این گوشی هستند. دوربین اصلی آن ۸ مگاپیکسل خواهد بود و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی است.

در حالی که گفته می شد مایکروسافت قرار است از گوشی های لومیا ۷۵۰ و لومیا ۸۵۰ در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ پرده بردای کند، پیش بینی می شود که ساخت این گوشی ها متوقف شده و در MWC خبری از آنها نخواهد بود.

اگر این خبر که لومیا ۶۵۰ آخرین گوشی لومیایی خواهد بود که توسط مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد صحت داشته باشد، احتمالمی رود که نسل بعدی گوشی های پرچمدار مایکروسافت با برند Surface عرضه شوند.

.

.

منبع» ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

 

نوشته لومیا ۶۵۰ آخرین گوشی با برند لومیا خواهد بود که مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ عرضه می کند اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.