مایکروسافت Edge را بهترین مرورگر ویندوز معرفی کرد

مایکروسافت ادعا می‌کند که در رقابت تنگاتنگ بین مرورگرهای اینترنتی مخصوص رایانه‌ها اول شده است. این غول نرم‌افزاری طی یک سال گذشته به تدریج ویژگی‌های جدید را به مرورگر Edge اضافه کرد تا عملکرد و سرعت راه‌اندازی آن را بهبود بخشد.
 
قابلیت‌های اضافه شده جدید به مایکروسافت امکان داد تا امروز ادعا کند که از «کروم 91» گوگل هم پیشی گرفته است و در زمینه مرورگرهای اینترنتی بهتر از رقبا عمل کرده است.
 
گروه توسعه دهنده Edge مایکروسافت روی وبلاگ رسمی این مرورگر اینترنتی توضیح دادد: «زمانی که نسخه 91 مرورگر Edge مایکروسافت اواخر این هفته عرضه شود، ‌بهترین نسخه مرورگر در ویندوز 10 خواهد بود».
 
مایکروسافت برای اولین بار از مارس سال جاری اقدامات خود را برای ارائه قابلیت‌های جدید در Edge شروع کرد و هم اکنون ادعا می‌کند که با این اتفاقات مرورگر مربوطه 41 درصد سریع‌تر عمل می‌کند.
 
ویژگی‌های جدید مربوط به تب‌ها برای باز کردن صفحات جدید که در اوایل سال جاری ارائه شد برای بهبود عملکرد مرورگر طراحی شده است.
 
این برنامه هم اکنون به طور خودکار منابع سیستم را برای تب‌های غیرفعال آزاد می‌کند و در نتیجه به عملکرد بهتر و سرعت بالاتر آن کمک می‌کند تا در نهایت مرورگر از درگیر کردن حافظه و پردازنده در پس زمینه فعالیت‌های خود جلوگیری کند. مایکروسافت همچنین در تلاش است حالت عملکرد مجزا برای Edge را مورد آزمایش قرار دهد.