مذاکرات اچ‌تی‌سی با گوگل برای ساخت پیکسل ۳

مذاکرات اچ‌تی‌سی با گوگل برای ساخت پیکسل 3

سال گذشته وظیفه تولید گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل برعهده شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی بود و ظاهرا براساس قرارداد منعقد شده میان این دو شرکت، باید امسال نیز شاهد ساخت پیکسل‌های جدید توسط اچ‌تی‌سی باشیم. گزارشات منتشر شده توسط DigiTimes به این موضوع اشاره دارد که اچ‌تی‌سی در حال تلاش برای انعقاد یک قرارداد جدید برای تولید پیکسل 3 است.

باتوجه به عدم معرفی پیکسل 2، ما باید مقداری جلوتر رفته و به اطلاعات منتشر شده در رابطه با پیکسل 3 توجه کنیم. براساس این گزارش در حال حاضر اچ‌تی‌سی با شرکت‌هایی مانند ال‌جی، TCL و کول‌پد در رقابت برای تولید پیکسل‌های 2018 است.

براساس گزارش یاد شده، ال‌جی برنده این مبارزه خواهد بود و وظیفه تولید پیکسل‌های 2018 را برعهده خواهد داشت البته علت این موضوع معلوم نیست. تا امروز این شرکت کره‌ای دستگاه‌های نکسوس 4، نکسوس 5 و نکسوس 5X را تولید کرده، درنتیجه احتمال تولید دستگاه‌های پیکسل توسط آن وجود دارد.

نکته درخور توجه در این گزارش، حضور شرکت‌های TCL و کول‌پد در این رقابت است، البته از آنجایی که تولید دستگاه‌های پیکسل علاوه‌بر سود بالا باعث محبوبیت سازنده آن‌ها نیز می‌شود، هر شرکتی خواهان تولید آن‌ها خواهد بود. پبکسل‌های امسال با کد “Muskie” و “Walleye” در حال توسعه هستند.

نوشته مذاکرات اچ‌تی‌سی با گوگل برای ساخت پیکسل 3 اولین بار در پدیدار شد.