نحوه بازیابی پیام های متنی حذف شده در iPhone

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به طور تصادفی پیام متنی را که احتیاج داشتید، حذف کنید! آیا راهی برای برگشت آن پیام وجود دارد؟ این اولین سوالی است که برای شما پیش خواهد آمد. ما در این مطلب به شما خواهیم گفت، که روش هایی برای بازیابی پیام نوشتاری حذف شده وجود دارد. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 

نحوه بازیابی پیام های متنی حذف شده در iPhone

نحوه بازیابی پیام های متنی حذف شده در iPhoneپیام های متنی را همه به عنوان پیام های غیررسمی و غیرمنتظره و کم اهمیت می دانند، اما بعضی اوقات ممکن است اطلاعات بسیار مهمی در آن داشته باشید! اگر برای پاک کردن فضای موجود در آیفون خود برخی از متن ها را پاک کرده اید و به طور تصادفی یکی از موارد مهم را حذف کرده باشید، همه امیدها برای بازگرداندن آن پیام از بین نرفته است. با انجام یکسری از روش ها می توانید iPhone خود را به مدتی قبل از حذف پیام بازگردانید.

۱-با استفاده از پشتیبان iCloud متن های پاک شده را بازیابی کنید

این احتمالاً ساده ترین و سریع ترین راه برای بازگرداندن متن های پاک شده است. اگر از زمان قبل از پاک کردن متن، نسخه پشتیبان از iCloud دارید، باید بتوانید با بازیابی گوشی خود به نسخه پشتیبان iCloud، آن را پس بگیرید. برای انجام دادن اینکار مراحل زیرا دنبال کنید:

  1. بخش تنظیمات گوشی خود را باز کنید.
  2. روی  Apple ID خود در بالا ضربه بزنید.
  3. در این مرحله iCloud> Manage Storage> Backups را انتخاب کنید.
  4. لیستی از نسخه های پشتیبان را برای گوشی خود مشاهده خواهید کرد و می توانید بر روی آیفون خود ضربه بزنید تا ببینید آخرین بار چه زمانی از آن پشتیبان گرفته شده است.
  5. حالا قسمتی را مشاهده می کنید که ممکن است برای شما آزار دهنده باشد، شما باید آیفون خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید و مجدداً آن را تنظیم کنید و در طی مراحل بازیابی نسخه پشتیبان تهیه از iCloud را انتخاب کنید.
  6. توجه داشته باشید که پس از پشتیبان گیری همه چیز را از دست خواهید داد، بنابراین امیدوارم که این متن ها واقعاً مهم باشند!
  7. برای تنظیم مجدد iPhone خود به General> Reset> Erase All Content and Settings بروید.
  8. هنگامی که آیفون شما مجدداً راه اندازی شد و مراحل راه اندازی را شروع کرد، قبل از پاک کردن پیام نوشتاری، از نسخه پشتیبان تهیه iCloud بازیابی کنید و نسخه پشتیبان را انتخاب کنید.

 

۲- متن های پاک شده را از پشتیبان گیری iTunes یا Finder بازیابی کنید

اگر نمی خواهید از طریق پشتیبان گیری خودکار iCloud پیام های خود را بازیابی کنید، یا فضای ذخیره سازی کافی iCloud برای آنها ندارید، می توانید با استفاده از iTunes (یا Finder در macOS Catalina یا نسخه های بعدی) از iPhone خود در رایانه شخصی یا Mac خود پشتیبان تهیه کنید. درست مانند روش قبلی iCloud ، این امر مستلزم داشتن نسخه پشتیبان از قبل از حذف پیام و بازنشانی مجدد تلفن خود، است.

  1. iPhone خود را به رایانه شخصی یا Mac که با آن پشتیبان تهیه کرده اید وصل کنید.
  2. اگر iTunes به طور خودکار باز نمی شود، آن را به صورت دستی باز کنید. (اگر از Mac استفاده می کنید و از Catalina یا نسخه جدیدتر استفاده می کنید، به جای آن Finder را باز کنید.)
  3. روی نماد آیفون در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید. در Mac با MacOS Catalina یا نسخه های جدیدتر، دستگاه خود را از نوار منوی سمت چپ در Finder انتخاب کنید.
  4. اکنون Restore Backup را انتخاب کنید.
  5. تمام داده هایی که قبلاً پشتیبان تهیه کرده اید اکنون جایگزین داده های تلفن شما می شوند. چند دقیقه طول خواهد کشید.

 

 

 

نوشته نحوه بازیابی پیام های متنی حذف شده در iPhone اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.