نکسوس ۵X در کمتر از ۲ ماه از قیمت اولیه ۳۳۰ دلار به قیمت ۵۰ دلار رسیده است

نکسوس 5X در کمتر از 2 ماه از قیمت اولیه 330 دلار به قیمت 50 دلار رسیده است

گوشی نکسوس ۵X گوگل تولید کمپانی ال جی و جانشین موفق ترین گوشی تاکنون سری نکسوس، یعنی نکسوس ۵، می باشد. این گوشی در حال حاضر یعنی فقط یک ماه و نیم پس از انتشار رسمیش، به قیمت ۵۰ دلار رسیده است. در واقع لیست فروشگاه گوگل، که تا تاریخ ۳۰ دسامبر ۲۰۱۵ را نشان می دهد، این گوشی را با این قیمت اعلام کرده است.
البته در حال حاضر مدل پایه نکسوس ۵X با ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی از ۳۳۰ دلار به ۵۰ دلار رسیده، در حالی که، مدل ۳۲ گیگابایتی ۵X به قیمت ۳۸۰ دلار خرده فروشی می شود. این کاهش قیمت در فروشگاه گوگل، آمازون و B & H وجود دارد، و هر سه خرده فروشان گوشی های آنلاک و با اپراتورهای رایگان ارائه می دهند.
از جمله مشخصات سخت افزاری نکسوس ۵X شامل وجود یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ با تراکم پیکسل ۴۲۳ پیکسل در اینچ، چیپست اسنپ دراگون ۸۰۸ ، پردازنده هگزا هسته ای با سرعت ۱.۸ گیگاهرتزو پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۱۸، حافظه رم ۲ گیگابایتی در داخل می باشد. دوربین اصلی آن ۱۲.۳ مگاپیکسل همراه با گشادی لنز f / 2.0، و دوربین جلو ۵ مگاپیکسل است و با باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۶.۰ مارشمالو همراه است. این دستگاه به یک اسکنر اثر انگشت بومی در پشت، مجهز می باشد. گفتنی است شارژ نکسوس ۵X از طریق پورت USB برگشت پذیر نوع C انجام می شود. گفتنی است که استفاده از پورت USB نوع C در نکسوس ۵X یکی از ویژگی های خوب آن می باشد.
با مشاهده ی مشخصاتی مثل جدید‌ترین نسخه ی اندروید، صفحه نمایشی با با تراکم پیکسل مناسب، سنسور اثرانگشت سریع، پردازنده نسبتا خوب و دوربین‌های با کیفیت مطلوب، نکسوس ۵X با قیمت ۵۰ دلار بسیار مقرون به صرفه محسوب می شود.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته نکسوس ۵X در کمتر از ۲ ماه از قیمت اولیه ۳۳۰ دلار به قیمت ۵۰ دلار رسیده است اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.