واکنش کاربران به توییت جنجالی وزیر ارتباطات پس از بازی دربی

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که بارها و بارها علاقه خود به تیم فوتبال پرسپولیس را در شبکه‌های اجتماعی بازگو کرده و سابقه فراوانی در کری‌ خوانی برای تیم استقلال دارد، شب گذشته و پس از برگزاری نود و پنجمین دربی پایتخت که با برد تیم پرسپولیش تهران همراه بود، در صفحه شخصی خود در توییتر و همچنین استوری اینستاگرام، نسبت به این برد واکنش نشان داد.

آذری جهرمی در توییتر خود با کنایه به دو ستاره تیم استقلال که نشان دهنده قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است، نوشت: «ولی به نظرم آن دو ستاره، سیاره باشند». در انتها هم با درج یک چشمک، نشان داد که هدف بیشتر جنبه شوخی و کری خوانی دارد.

این توییت آذری جهرمی واکنش‌های مختلفی  را به همراه داشت، برخی اعتقاد داشتند که وزیر ارتباطات نیز یک انسان است و می‌تواند برای پیروزی تیم محبوب خود خوشحال باشد و برای تیم رقیب کری بخواند. برخی نیز با انتقاد از توییت جهرمی، اشاره کردند که صفحه او شخصی نیست و وی به دلیل آنکه وزیر است، چند هزار دنبال کننده دارد، بنابراین نباید مسایل شخصی در این صفحه مطرح شود، همچنین کری خواندن در سطح و شان وزیر کشور نیست.

تعداد زیادی از هوادان تیم‌های استقلال و پرسپولیس نیز در واکنش به این توییت، تنها به کری خواندن برای یکدیگر و اشاره به مسائل داوری یا برد و باخت‌های دربی‌های گذشته پرداختند.

اما به هر شکل توییت وزیر ارتباطات مانند دفعات گذشته، با واکنش‌های گسترده و مثبت و منفی فراوانی همراه بود که در ادامه بخشی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

 

نوشته واکنش کاربران به توییت جنجالی وزیر ارتباطات پس از بازی دربی اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.