ودافون خدمات ۴G را در استرالیا گسترش داد

شعبه شرکت مخابراتی ودافون در کشور استرالیا اعلام کرد پنج زیرمجموعه خود را به شبکه مخابراتی 4G متصل می‌کند تا سرعت اینترنت در آنها افزایش یابد.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، ودافون در بیانیه خود توضیح داد این پنج شرکت مخابراتی زیرمجموعه طی دو هفته آتی به صورت گسترده به خدمات LTE دسترسی خواهند داشت تا آنها را در اختیار مشترکان خود بگذارند.

پنج شرکت مذکور شامل Lebara، Macquarie Telecom، Hello Mobile، GoTalk و Pivotel Prepaid می‌شوند و همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا بتوانند نسل چهارم خدمات مخابراتی و ارتباطی را در اختیار مشترکان خود بگذارند.

«پائول تیِرنی» مدیر فروش ودافون در استرالیا گفت: «ما طی چند سال اخیر میلیاردها دلار در شبکه مخابراتی ودافون سرمایه‌گذاری کردیم و هم‌اکنون با افتخار اعلام می‌کنیم تمامی زیرمجموعه‌های ما می‌توانند امکان دسترسی به خدمات 4G را برای مشترکان خود فراهم کنند».

او در ادامه توضیح داد: «تمامی مشترکان شرکت‌های زیرمجموعه ما در کشور استرالیا که صاحب دستگاه‌های الکترونیکی با قابلیت پشتیبانی از فناوری 4G هستند، طی چند هفته آتی می‌توانند این سرویس‌ها را مورد استفاده قرار دهند».