پلی استور گوگل از بعضی گیمرها برای امتیاز دهی به جنبه‌های مختلف هر بازی کمک می‌گیرد

پلی استور گوگل از بعضی گیمر ها برای امتیاز دهی به جنبه‌های مختلف هر بازی کمک می‌گیرد

پلی استور گوگل از برخی گیمرها برای امتیاز دهی به جنبه‌های مختلف هر بازی کمک می‌گیرد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

گوگل قصد دارد از برخی گیمرهای بازی‌ های موجود در پلی استور، کمک بگیرد. این شرکت در صدد آن است که از این افراد برای امتیاز دهی به جنبه‌های مختلف بازی‌ ها استفاده کند.

طبق گزارش‌ های به دست آمده در این زمینه به جای آن که فقط به یک جدول امتیاز دهی برای میزان کیفیت بازی اکتفا شود، این شرکت قصد دارد با کمک بازیکنان واقعی به هر بخش از بازی، امتیاز جداگانه‌ای بدهد. احتمال می‌رود که جدول ارزشیابی گوگل به سه گروه جداگانه‌ گیم پلی، گرافیک و کنترل‌ها تقسیم بندی شود. این ویژگی جدید به زودی در دسترس تمامی کاربران دستگاه‌های اندرویدی قرار خواهد گرفت.

این قابلیت جدید گوگل پلی به بازیکنان اجازه می‌دهد که بازخوردهای واقع گرایانه تری را در مورد هر بازی به ثبت برسانند. در حالی که در سیستم ارزشیابی قبلی، بعضی از کاربران با اعتماد به امتیاز بالای یک بازی آن را خریداری می‌ کردند و پس از نصب و اجرای برنامه درمی‌یافتند که بازی، کیفیت گرافیکی مورد نظر را ندارد.

اما با این روش جدید کاربر می‌تواند قبل از خرید بازی از جزئیات بیشتری آگاهی یابد. برای مثال ممکن است یک بازی امتیاز بالایی در زمینه‌ کنترل‌ ها و گیم پلی کسب کرده باشد با این حال بازیکنان به گرافیک آن امتیاز پایینی داده باشند.

کسانی که هم اکنون آخرین ورژن گوگل پلی را بر روی دستگاه‌های اندرویدی خود داشته باشند، قادر خواهند بود که این امتیاز بندی‌های جدید را نیز مشاهده کنند. با این حال، هم اکنون قابلیت امتیاز دهی جزئی برای همه‌ی کاربران پلی استور گوگل فعال نشده است. کاربران پلی استور گوگل می ‌تواند طبق روال گذشته به هر بازی امتیاز کلی بدهند. این سیستم امتیاز دهی که بر مبنای عددی پایه گزاری شده شده است از کاربر می‌خواهد به هر بازی، امتیازی از ۱ تا ۵ بدهد. امتیاز ۵ بالاترین امتیازی است که هر بازی می ‌تواند دریافت کند.

.

منبع : phoneArena

نوشته پلی استور گوگل از بعضی گیمرها برای امتیاز دهی به جنبه‌های مختلف هر بازی کمک می‌گیرد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.