گوگل یک آپدیت امنیتی اندروید را به اشتباه برای پیکسل ایکس ال منتشر کرد!

گوگل یک آپدیت امنیتی اندروید را به اشتباه برای پیکسل ایکس ال منتشر کرد!

به نظر می‌رسد که اشتباهات گوگل در بحث ارایه به روزرسانی تمامی ندارد! مدتی پیش این کمپانی به‌روزرسانی ضعیفی را برای حسگر اثر انگشت اندروید ۷.۱.۲ منتشر کرد و چند آپدیت نرم‌افزاری حاوی باگ را در دسترس کاربران اندروید قرار داد. غول جستجو به تازگی یک به‌روزرسانی OTA محرمانه را که مخصوص کارکنان خود بوده، به اشتباه برای شماری از گوشی‌های پیکسل ایکس ال منتشر کرده است.

به گزارش وبسایت اندرویدپلیس، شماری از کاربران گوشی‌های پیکسل ایکس‌ال، نسخه‌ای آزمایشی از به‌روزرسانی آماده شده برای مه ۲۰۱۷ را دریافت کرده‌اند. از اعلان مخصوص این به‌روزرسانی مشخص است که با یک آپدیت محرمانه و محدود طرف هستیم که قرار بوده تنها توسط کارکنان گوگل تست شود و آن‌ها هم به هیچ عنوان اجازه بحث و اظهار نظر در مورد آن در خارج از محیط کار را نداشته‌اند.

با توجه به حجم ۶۵ مگابایتی این پچ نرم‌افزاری، به نظر نمی‌رسد که نصب آن تغییر ظاهری چندانی در محیط سیستم‌عامل به وجود آورده یا ویژگی جدیدی به آن بیفزاید. یکی از کاربران پیکسل ایکس‌ال می‌گوید که پس از نصب این به‌روزرسانی، نسخه‌ای از پلی استور با ظاهری جدید را در اختیار دارد. از آن‌حا که این به روزرسانی تنها برای تعداد بسیار محدودی از کاربران عرضه شده است، می‌توان آن را از سمت سرورهای گوگل و ناشی از رخ دادن خطا یا تغییری تصادفی دانست.

نوشته گوگل یک آپدیت امنیتی اندروید را به اشتباه برای پیکسل ایکس ال منتشر کرد! اولین بار در پدیدار شد.