۹ ابزار فوق العاده رایگان برای افزایش کارایی جیمیل

افزایش کارایی جیمیل

وقتی که وارد جیمیل می شوید، حس می کنید این ساده ترین و راحت ترین و دلخواه ترین سرویس ایمیلی است که تا کنون دیده اید. با این حساب باید بدانید که همه چیز در جیمیل به رابط کاربری ساده و دوست داشتنی آن ختم نمی شود. نکته مهم این است که جیمیل دارای ابزارهای متنوعی است که می تواند کاربری شما را راحت تر از قبل کند! البته شاید تلاش برای یاد گرفتن امکانات اضافی آن کمی حوصله تان را سر ببرد، اما اطلاع داشتن از آن ها واقعا مفید است چرا که ممکن است یک روز بکارتان آید.

من در ادامه این مطل، تصمیم دارم، لیستی از برترین ابزارهای جیمیل را به شما یاد دهم تا به کمک آن ها، لذت استفاده از جیمیل را بیشتر بچشید.

افزایش کارایی جیمیل با ابزارهای کاربردی آن

فرقی ندارد که شما یک کاربر حرفه ای باشید یا تنها بخواهید از سرویس ارسال و دریافت ایمیل استفاده کنید. در جیمیل برای افزایش کارایی هر قدر که مبتدی یا حرفه ای باشید ابزارهای خوبی وجود دارد.

 

افزایش کارایی جیمیل

افزایش کارایی جیمیل  با Inbox by Gmail

اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که به طور مکرر روزانه اینباکس ایمیلی تان را چک می کنید Inbox by Gmail باید حتما روی سیستم شما فعال باشد. این ابزار با رابط کاربری دوست داشتنی که دارد کمک می کند تا شما بدون از دست دادن وقت و بدون گیج شدن، به راحتی، با یک نگاه از وضعیت جیمیل خود مطلع شوید، ایمیل های رسیده را مشاهده کنید و بدانید که ایمیل مورد نظر متعلق به چه گروهی از پیام هاست. همچنین می توانید به کمک دکمه مربوط به یاد آوری مجدد برای هر ایمیل سریع تنظیم کنید که چند ساعت یا چند روز دیگر، می خواهید آلارمی در مورد ایمیل مورد نظر برای تان ارسال شود تا دوباره آن را مشاهده کنید.

برای استفاده از این ابزار کلیک کنید

افزایش کارایی جیمیل

زمان بندی ایمیل با Boomerang for Gmail

مفهوم بومرنگ چیزی فراتر از آن چه است که گوگل امروز از آن استفاده می کند. آیا تا بحال برایتان پیش آمده که، بخواهید متنی بنویسید، آن را فرمت بندی کنید و آماده ارسال کنید، اما چون هنوز وقت ارسال آن نرسیده، آن را در پیش نویس ها بگذارید تا در موعد مقرر ان را باز کنید و ارسال کنید؟ اصلا شاید  فراموش کنید که باید این ایمیل را بازبینی و ارسال کنید! گاهی این فراموشی فاجعه به بار می آورد!

اما ابزار بومرنگ برای جیمیل به شما این امکان را می دهد که ماهانه تا ۱۰ ایمیل را برای ارسال در آینده زمان بندی کنید. البته اگر در مورد بومرنگ در شبکه های اجتماعی تان پستی ارسال کنید، بیش از این می توانید ایمیل زمان بندی کنید.

وقتی که ایمیل خود را نوشتید می توانید دکمه Send Later را بزنید و از این طریق زمان ارسال مطلب به مخاطب را مشخص کنید.

برای استفاده از این ابزار کلیک کنید

افزایش کارایی جیمیل

ممانعت از دریافت هرزنامه ایمیلی با Unroll.me

این روزها خبرنامه های ایمیلی، از سایت ها و شرکت های مختلف به طور مکرر به سمت ایمیل ها سرازیر می شوند! شاید شمار بیش از حد اینباکس شما، گویای این باشد. اما حقیقتا برخی از خبرنامه ها نیز مفید هستند! حالا در این صورت چطور می توان یک لیست ایمیلی دلخواه داشت؟

Unroll.me به شما کمک می کند تا بتوانید جلوی دریافت خبرنامه های مزاحم را بگیرید. فرقی ندارد از چند سرویس ایمیل می گیرید، با Unroll.me می توانید به جلوی دریافت های حجیم نیز بگیرید!

اما مزیت Unroll.me به سایر ابزارهای منع کننده این است که به شما کمک می کند تا خبرنامه های مفید را نگه دارید و مثل معمول آن ها را دریافت کنید.

برای استفاده از این ابزار کلیک کنید

افزایش کارایی جیمیل

کشف اطلاعات کاربران در جیمیل با Rapportive

شاید شرایط زندگی و کاری شما طوری باشد که روزانه با شمار زیادی از افرادی با کمک جیمیل صحبت می کنید. اگر این مکالمات طولانی باشند و روزها طول بکشند ممکن است حس خسته کننده به شما دست دهد چرا که واقعا نمی دانید در حال صحبت کردن با چه کسی هستید! حس ارتباط ربات گونه واقعا آزرده کننده است. اما یک راه حل ساده وجود دارد. Rapportive  را مورد استفاده قرار دهید تا گوگل به کمک این ابزار، اطلاعات غیرمحرمانه لینکدین این کاربر را واکشی کند و در سمت راست جیمیل به شما نمایش دهد.

در حقیقت Rapportive  ابزاری مفید است که با کمک آدرس ایمیل شما به لینکدین متصل می شود و بعد اطلاعات را برای شما واکشی می کند.

شما می توانید اطلاعاتی نظیر عکس، نام، حوزه کاری و هر ان چه که کاربر از خود در بیو گفته است، مشاهده کنید.

برای استفاده از این ابزار کلیک کنید

افزایش کارایی جیمیل

گروه بندی ایمیل ها در جیمیل با SaneBox

SaneBox هم یک نرم افزار شبیه به Unroll.me است که کمک می کند ایمیل های رسیده را بتوانید گروه بندی و دسته بندی کنید و به طور اتوماتیک آن ها را در گروه خاص خود دریافت کنید.

SaneBox به شما امکان می دهد تا بتوانید دسته بندی دلخواهی برای انواع ایمیل ها داشته باشید. از طرف دیگر، SaneBox با مانیتور کردن نوع فعالیت شما، متوجه می شود که کدام یک از این دسته ایمیل ها و کدام یک از ایمیل های ارسالی برای شما مهم هستند تا آن ها در در بخش important دسته بندی کند.

همچنین با کمک این ابزار، جیمیل شما حاوی دسته ای به نام SaneLater می شود. این ابزار پیام های غیر مهم را در این دسته بندی می گنجاند اما شما می توانید با مدیریت آن، ایمیل هایی که به اشتباه وارد این دسته شده اند را به بخش ایمیل های مهم منتقل کنید.

هر چند SaneBox همه چیز را به طور اتوماتیک تنظیم و دسته بندی می کند اما این شما هستید که کنترل نهایی دارید و می توانید پوشه ها را مدیریت کنید.

برای استفاده از این ابزار کلیک کنید

افزایش کارایی جیمیل

ارسال ایمیل گروهی با جیمیل توسط LeadCooker

افرادی که کسب و کار آنلاین دارند، به احتمال زیاد بخشی از پروسه بازاریابی آنلاین خود را با ایمیل مارکتینگ به انجام می رسانند. البته ارسال ایمیل های حجیم، با کمک ابزارهایی مثل  و  انجام می شود اما احتمال زیادی دارد که ایمیل شما به عنوان اسپم تلقی شود و به دست کاربر نرسد.

LeadCooker ابزاری است که امکان ارسال ایمیل های حجیم را برای شما فراهم می کند. این ایمیل ها به صورت هرزنامه و اسپم شناخته نمی شوند و مستقیما با آدرس شما ارسال می شوند.

از طرفی امکاناتی مثل ردیابی ایمیل ها و بررسی واکنش دریافت کنندگان نیز برای بازاریابان فراهم می شود تا از ایمیل مارکتینگ خود بهترین نتیجه بگیرند.

مزیت دیگر این است که کاربران برای این ایمیل ها دکمه لغو اشتراک را مشاهده نمی کنند، بنابراین، امکان لغو خبرنامه تان وجود ندارد مگر این که آدرس شما را به عنوان اسپم معرفی کنند.

تنها کاری که باید کنید تا کلاینت LeadCooker باشید این است که باید به ازای هر ۱۰۰ ایمیل، ۱ دلار هزینه کنید و ایمیل مارکتینگ خود را از طریق جیمیل شروع کنید .

برای استفاده از این ابزار کلیک کنید

افزایش کارایی جیمیل

مرتب سازی ایمیل ها در جیمیل با Sortd for Gmail

Sortd یک ابزار فوق العاده مفید برای جیمیل است که به شما این امکان را می دهد تا ایمیل های خود را مرتب سازی کنید و با سازماندهی آن عملکرد بهتری با این ابزار داشته باشید.

Sortd به شما کمک می کند تا اینباکس خود را به ۴ ستون تبدیل کنید و با مرتب سازی آن کاری کنید که این ستون ها دقیقا چیزی را نشان دهند که شما می خواهید.

با کمک Sortd ایمیل شما دارای رابط کاربری شخصی سازی شده و ساده ای می شود که عملکرد شما را تسریع می بخشد. البته برای کاربران اندروید و آی او اس نیز ابزارهایی برای این موضوع ارائه شده است.

Sortd هم اکنون در نسخه بتا آزمایشی قرار دارد و رایگان است. خوب است که قبل از این که این ابزار فروشی شود، نسخه رایگان آن را تست کنید.

برای استفاده از این ابزار کلیک کنید

افزایش کارایی جیمیل

افزودن مستقیم فایل گیف به ایمیل با Giphy for Gmail

Giphy یک موتور جستجوی مشهور برای فایل های گیف است. شما می توانید به وب سایت Giphy بروید و برای ایمیل های خود، فایل گیف مورد نظرتان را پیدا کنید، اما اگر یک افزونه گوگل کروم متعلق به Giphy را نصب کنید می توانید بدون رفتن به سایت Giphy، فایل های متحرک و گیف را پیدا کنید و به ایمیل خود اضافه کنید.

البته به دلیل بروز رسانی های این سایت، ممکن است گاهی عملکرد این افزونه با مشکل مواجه شود اما اگر کمی دوباره تلاش کنید مساله کاملا حل می شود.

برای استفاده از این ابزار کلیک کنید

افزایش کارایی جیمیل

شناسایی ایمیل های ردیاب با Ugly Email

افرادی که از بازاریابی ایمیل استفاده می کنند، تنها به ارسال ایمیل به مخاطبین بسنده نمی کنند آن ها می خواهند که در مورد کاربران بیشتر بدانند. مثلا برای شان برخی اطلاعات خیلی مهم است و می توانند از طریق برنامه های ارسال ایمیل به این اطلاعات دست پیدا کنند. این بازاریاب ها حتی می توانند بفهمند که شما روی چه لینک هایی کلیک کرده اید. اگر حریم خصوصی و حفظ آن برای تان اهمیت دارد، باید از Ugly Email استفاده کنید

Ugly Email افزونه ای است که ایمیل های حاوی ردیاب را تشخیص می دهد و به شما اطلاع می دهد. با این حساب می توانید ایمیل مورد نظر را پیش از باز کردن شناسایی کنید و بعد، اقدام لازم را انجام دهید.

برای استفاده از این ابزار کلیک کنید

نظر شما در رابطه با این آموزش و ابزارهای جدید گوگل برای جیمیل چیست؟

منبع

 

 

نوشته ۹ ابزار فوق العاده رایگان برای افزایش کارایی جیمیل اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.