عرضه اچ تی سی یو ۱۲ با نمایشگر ۵٫۵ اینچی و هشت گیگابایت رم

عرضه اچ تی سی یو 12 با نمایشگر 5.5 اینچی و هشت گیگابایت رم

لیست مشخصات به‌دست آمده از گوشی جدید اچ‌تی‌سی، به عرضه یو ۱۲ با هشت گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام اشاره دارد.

بهترین سفرهای جاده های ایران کدامند؟

بهترین سفرهای جاده های ایران کدامند؟

سفر جاده‌ای، برای افراد اهل گشت‌وگذار یکی از جذاب‌ترین نوع سفر است بسیاری از جاده های ایران نیز برای سفر زیبا و چشم نواز هستند با برترین‌های آن آشنا شوید.

تولید نسخه قرمز رنگ آی‌فون ۸ و ۸ پلاس به‌زودی آغاز خواهد شد

به گزارش Virgin Mobile، اپل به زودی تغییراتی را در خط تولید گوشی‌های خود به وجود خواهد آورد و نسخه قرمز رنگ آی‌فون ۸ و ۸ پلاس را روانه بازار خواهد کرد. در این گزارش آمده است کوپرتینویی‌ها در چند روز آینده ضمن اعلام این خبر پیش فروش آن را نیز آغاز خواهند کرد، اما کار عرضه آن به فروشگاه‌ها شاید تا پایان ماه میلادی به تاخیر بیفتد.

هنگامی که اپل از نسخه قرمز رنگ آی‌فون ۷ و ۷ پلاس رونمایی کرد، به فاصله چند روز کار پیش فروش و عرضه آن در بازار آغاز شد. تولید این دستگاه‌ها از سپتامبر سال گذشته و پس از معرفی محصولات تازه شرکت، یعنی آی‌فون X، آی‌فون ۸ و ۸ پلاس، متوقف شد.

در گزارش یاد شده تنها به مدل‌های ۸ و ۸ پلاس اشاره شده است و احتمالا خبری از آی‌فون X قرمز نخواهد بود. تولید نسخه قرمز رنگ این هندست نیازمند تلاش بیشتری است؛ چرا که آنتن این گوشی در کناره‌ها از جنس استیل ضد زنگ بوده و رنگ کردن آن به فرآیندی جدا از آلومینیوم نیازمند است.

تنها در سال ۲۰۱۷ اپل به موسسات جهانی با هدف مبارزه با بیماری‌های ایدز، سل و مالاریا بیش از ۳۰ میلیون دلار کمک کرد. در مجموع این شرکت حدود ۱۶۰ میلیون دلار از درآمدهای مربوط به ارتقای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری محصولات خود را به بنیادهای خیریه بخشیده است.

اگر شاهد ارایه نسخه قرمز رنگ گوشی‌های آی‌فون ۸ و ۸ پلاس از طرف اپل باشیم، احتمال عرضه برخی دستگاه‌های از پیش قول داده شده مانند قاب شارژ Qi برای ایرپادها نیز وجود دارد.

نوشته تولید نسخه قرمز رنگ آی‌فون ۸ و ۸ پلاس به‌زودی آغاز خواهد شد اولین بار در پدیدار شد.

توسعه‌ی یوتیوب مخصوص کودکان ؛ انتشار و پخش محتوایی کودکانه

مطلب توسعه‌ی یوتیوب مخصوص کودکان ؛ انتشار و پخش محتوایی کودکانه برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/

اطلاعات جدید منتشر شده، نشان از راهندازی یوتیوب مخصوص کودکان دارد. در یوتیوب کیدز محتوایی مناسب کودکان ارائه خواهد شد. به گزارش تکراتو، نسخه جدیدی از پلت‌فرم شبکه اجتماعی یوتیوب در حال توسعه است که مخصوص کودکان خواهد بود. در یوتیوب کیدز کودکان می توانند به راحتی محتوای مناسب سن خود را بدون محدودیت تماشا...

مطلب توسعه‌ی یوتیوب مخصوص کودکان ؛ انتشار و پخش محتوایی کودکانه برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/

۶۰ ثانیه: از تکذیب تاریخ فیلتر شدن تلگرام تا حذف سروش از اپ استور

۶۰ ثانیه: از تکذیب تاریخ فیلتر شدن تلگرام تا حذف سروش از اپ استور

اگر فرصت دنبال کردن اخبار فناوری را طی روز گذشته نداشتید، در ادامه با ۶۰ ثانیه مروری بر مهم‌ترین اخبار روز خواهیم داشت.

پس از اشتباه در ایمیل یا ارسال یک ایمیل اشتباهی چه کنیم؟

احتمالاً شما هم در ایام نوروز یا تابستان ماشین خود را آماده می کنید و به جاده می زنید. در این صورت، از قبل هر چیزی که نیاز دارید یا فکر می کنید که به آن نیاز پیدا خواهید کرد را آماده می کنید: نقشه، تنقلات، خوراکی و نوشیدنی و یک فلش پر از آهنگ های مناسب برای گوش دادن در خودرو. با این حال، هیچ چیز نمی تواند ذهن ما را برای این حقیقت آماده کند که امکان روی دادن هر اتفاقی وجود دارد، مثل پنچر شدن لاستیک یا خدایی نکرده، تصادف.

در دنیای بازاریابی نیز فارغ از اینکه چقدر آماده باشید، باز هم نمی توانید کاملاً جلوی اشتباهات و اتفاقات غیرمنتظره را بگیرید. در اینجا هم مثل سفر، یک دکمه جادویی بازگشت به عقب وجود ندارد که به کمک آن بتوانید همه چیز را به عقب برگردانید: مثل آن موقعی که دکمه ارسال را فشار می دهید و متوجه می شوید که در ایمیل شما یا گروه بندی دریافت کنندگان آن ایرادی وجود داشته است. در عین حال، ما از اشتباهات مان درس می گیریم. در واقع، هر اشتباهی می تواند درس ارزشمندی برای ما باشد. ضمناً هر چه هم که در ابتدا اوضاع ناجور به نظر برسد، باز هم معمولاً می توان شرایط را از آن چیزی که هست بهتر کرد. حتی می توان اینطور ادعا کرد که تا وقتی که نتوانید اشتباهات خود را رفع و رجوع کنید، در کارزار ایمیل مارکتینگ آبدیده نشده اید.

گاهی این رفع و رجوع کردن را می توان از طریق ارسال یک ایمیل عذرخواهی و پوزش انجام داد. چنین ایمیلی باید دقیق و به دور از حاشیه باشد و بدون اینکه باعث آسیب بیشتری به تصویر برند شود، اتفاقی که افتاده را توضیح بدهد. طبیعتاً نمی خواهید که مخاطب شما اشتراک خود را لغو کند یا اعتمادش به برندتان را از دست بدهد، بنابراین بررسی کنید و ببینید که آیا اشتباه شما اصلاً به ایمیل عذرخواهی و توضیحات بیشتر نیاز دارد و آیا به اعتماد مخاطب لطمه زده است یا خیر. در صورتی که پاسخ مثبت بود، برای بازگشت به مسیر صحیح و ادامه راه به مراحلی که در این مطلب از مجموعه مقالات آموزش ایمیل مارکتینگ به آنها اشاره می کنیم توجه کنید:

 

مرحله ۱: مسئولیت پذیر باشید

حتی سلاطین جاده ها هم گاهی یک پیچ را اشتباه می پیچند و گم می شوند، اما به محض تشخیص اشتباه خود می توانند دوباره به مسیر درست برگردند. برای اینکه به عنوان یک بازاریاب بتوانید به مسیر درست برگردید، ابتدا باید بپذیرید که اشتباه کرده اید. این با تنظیم درست متن آغازین ایمیل عذرخواهی تان شروع می شود.

نیازی نیست که در توضیح اشتباه خود افراط کنید؛ فقط به سراغ اصل موضوع بروید. اگر ایمیل عذرخواهی شما مختصر باشد و آن را با فاصله کمی از ایمیل اصلی ارسال کنید، می توانید حتی قبل از آنکه ایمیل اولی باز شود آن را به دست مخاطب برسانید. در اینصورت می توانید پیش از آنکه مخاطبان شما واکنش منفی از خود نشان بدهند، اطلاعات درست را در اختیار آنها قرار بدهید.

می توانید ایمیل خود را با چیزی شبیه به این آغاز کنید: «امروز ایمیلی را به اشتباه برای شما ارسال کردیم.» هنگامی که مستقیماً به سراغ اصل موضوع می روید، بدون اینکه از دید مخاطب بیش از حد نگران یا پرچانه به نظر برسید اشتباه تان را می پذیرید (حتی اگر نگران هم هستید و به هم ریخته اید، این حس را برای خودتان نگه دارید).

پذیرفتن مسئولیت اشتباه، فضا را آرام می کند. ضمناً با ایجاز و شفافیت هر چه بیشتر، اعتماد به نفس، صداقت و اطمینان خاطرتان را به مخاطب نشان می دهید. بیشتر از این وقت خود و مخاطب تان را نگیرید، چرا که کارهای مهم تری برای انجام دادن وجود دارد.

 

مرحله ۲: عذرخواهی کنید

چه برای مشترکان فهرست ایمیل مارکتینگ تان ایمیل ارسال می کنید یا با دوستان تان در جاده هستید، در هر صورت رعایت نزاکت و ادب ضروری است. یکی از قوانین جاده این است که در هنگامی که کار شما روی سایر مسافران تاثیر می گذارد باید عذرخواهی کنید. بنابراین، اگر بدون هماهنگی با دیگران همه تنقلات را خوردید یا مسیر را اشتباه رفتید باید عذرخواهی کنید. در ایمیل عذرخواهی هم باید همین کار را انجام بدهید: باید عذرخواهی کنید.

در برخی از موارد، اشتباه شما زیاد بر دیدگاه مخاطب نسبت به برندتان تاثیر نمی گذارد، اما در بسیاری از موارد علامتی است که به او نشان می دهد که در کار خود دقت نمی کنید. بسته به حوزه کاری و اطلاعاتی که از مشتریان تان در اختیار دارید (مانند اطلاعات حساسی مثل رمز عبور)، برداشتن یک قدم اشتباه می تواند باعث ایجاد حساسیت هایی شود و شرایط بسیار دشواری را ایجاد کند.

برای اینکه خیال همه را راحت کنید، از مخاطبان خود عذرخواهی کنید و توضیح بدهید که چه اشتباهی اتفاق افتاده و برای جلوگیری از بروز مجدد آن چه برنامه ای دارید. مطمئن کردن مشترکان از توانایی تان برای رفع و رجوع اشتباه به حفظ اعتماد آنها به برند شما کمک خواهد کرد.

این بخش می تواند فرصتی برای شکسته نفسی یا شوخی نیز باشد. در برخی از ایمیل ها با هدف سبک تر کردن فضا از طنز استفاده می شود، اما اگر چنین چیزی را متناسب نمی دانید، لحن جدی خود را حفظ کنید. به عنوان نمونه می توانید چیزی شبیه به این بنویسید: «به خاطر اشتباهی که پیش آمده از شما پوزش می طلبیم. ما به این مشکل رسیدگی کرده ایم و اقدامات لازم برای جلوگیری از تکرار احتمالی آن را انجام داده ایم.»

 

مرحله ۳: دلیلی برای بخشش بدهید

اشتباه همیشه اتفاق می افتد، اما عذرخواهی و تلاش برای جبران مافات ضروری است. هیچ کس دوست ندارد که یک مسافرت پایان غم انگیزی داشته باشد، و مشترکان شما هم در مورد اشتباهات بازاریابی شما همین حس را دارند. به مشترکان فهرست ایمیل مارکتینگ تان دلیلی بدهید تا به واسطه آن نه تنها شما را ببخشند، بلکه مجدداً فعال شده و با برند شما تعامل داشته باشند.

با ارائه یک پیشنهاد فوق العاده، اشتباهات خود را به فرصتی برای فعالسازی مجدد مشترکان غیرفعال تبدیل کنید. اگر به مردم دلیل خوبی بدهید، به راحتی از اشتباه شما چشم خواهند پوشید و چه دلیلی بهتر از یک پیشنهاد شیرین؟ اگر در سفر همه تنقلات را خورده اید، می توانید پیشنهاد کنید که هزینه خرید سری بعد بر عهده شما باشد. برای ایمیل بازاریابی تان هم آخرین بخش ایمیل شما می تواند حاوی متنی شبیه به این باشد: «برای دریافت یک تخفیف اضافی ۱۰ درصدی اینجا کلیک کنید.» اگر پیشنهاد یا تخفیف خاصی ندارید، می توانید ایمیل خود را اینطور به پایان ببرید: «مشتری همیشه در صدر اولویت های ما قرار دارد. اگر دغدغه یا سوالی دارید با ما از طریق ایمیل در ارتباط باشید تا فوراً پاسخ خود را دریافت کنید.»

 

مرحله ۴: آخرین اقدامات پیش از شروع دوباره

با وجود اینکه جلوگیری از وقوع همه اشتباهات بازاریابی بسیار دشوار است، اما می توانید برای مواجهه با مشکلاتی که پیش می آیند و رسیدگی به آنها آمادگی پیدا کنید. پر واضح است که یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از اشتباه تست کردن و بررسی تک تک ایمیل ها و بررسی چند باره فهرست ها و کمپین های ایمیل مارکتینگ است. افرادی که در حوزه ایمیل مارکتینگ مجرب و توانمند هستند به خوبی می دانند که پیش از ارسال هر ایمیل باید مراحل مختلف و مشخصی را پشت سر بگذارند. در هنگام بررسی ایمیل های خود بهتر است که این سوالات را از خودتان بپرسید:

  • آیا این ایمیل ها برای فهرست و گروه مناسبی ارسال می شوند؟
  • آیا فیلدهای سفارشی، اطلاعات درستی را نمایش خواهند داد؟
  • آیا محتوا به روز است؟ آیا عاری از ایرادهای املایی و دستوری است؟
  • آیا تصاویر به درستی به نمایش در می آیند؟
  • آیا همه دکمه ها و لینک ها به آدرس های درستی پیوند دارند؟

پاسخ به این دست از سوالات به شما اطمینان می دهد که تا جایی که توان داشته اید ایمیل های خود را به منظور جلوگیری از اشتباه بررسی کرده اید. با این حال، اگر باز هم اشتباهی پیش آمد، محل وقوع آن را بررسی و ارزیابی کنید تا از بروز مجدد آن جلوگیری شود. اشتباه مجدد بلافاصله بعد از ارسال یک ایمیل اشتباه به مثابه تیر خلاصی بر ایمیل مارکتینگ کسب و کار شما خواهد بود.


آیا برای شما هم موردی در زمینه ایمیل مارکتینگ پیش آمده که در ژانر وحشت قرار بگیرد؟ لطفاً تجربیات و ایده های خود در رابطه با این مطلب از مجموعه مقالات آموزش ایمیل مارکتینگ را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

 

انسان پیش از عصر مدرن رنگ آبی را نمی‌دیده است!

مطلب انسان پیش از عصر مدرن رنگ آبی را نمی‌دیده است! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/

قوه بینایی انسان فوق‌العاده است. ما این ظرفیت را داریم که قریب به یک میلیون رنگ، از جمله رنگ آبی را ببینیم و همچنین تاکنون مشخص نشده است که آیا همه ما این رنگ‌ها را با روش یکسانی می‌بینیم یا خیر! با این حال مدرکی وجود دارد که ثابت می‌کند انسان تا پیش از دوران...

مطلب انسان پیش از عصر مدرن رنگ آبی را نمی‌دیده است! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/

نگاهی به شخصیت خودروها در سینمای هالیوود

نگاهی به شخصیت خودروها در سینمای هالیوود

ویدئوی جالبی از حضور خودرو در فیلم‌های سینمایی هالیوود منتشر شده است که از وجود شخصیت مستقل برای خودروها صحبت می‌کند.

تولید دوربین قدرتمند در صدسالگی پاناسونیک

شرکت پاناسونیک همزمان با صدمین سالگرد تاسیس خود محصولات متنوعی را روانه بازار کرده که یکی از آنها بیشتر از بقیه مورد توجه قرار گرفته است.
به گزارش تک ابزرور، این محصول یک دوربین حرفه ای فوق دقیق به نام AK-UC۴۰۰۰ است که دقت تصاویر آن به ۴.۴K می رسد و می تواند در هر ثانیه حداکثر ۲۴۰ فریم را ثبت کند. بنابراین دوربین یادشده برای فیلم برداری از صحنه های آهسته گزینه ای بسیار مناسب محسوب می شود.
از جمله دیگر تولیدات پاناسونیک می توان به دوربین های فیلم برداری ساده تر AU-EVA۱ و AK-UC۴۰۰۰ و همین طور دوربین استودیویی فوق دقیق AK-UC۴۰۰۰ اشاره کرد که البته قرار است از سال ۲۰۱۸ برای فروش عمومی عرضه شود.
 
پاناسونیک نمونه هایی از این تولیدات را در نمایشگاه NAB ۲۰۱۸ که توسط انجمن ملی پخش کنندگان آمریکا در شهر لاس وگاس آمریکا برگزاری می شود در معرض دید علاقمندان قرار داده است.
 

خدمات هوش مصنوعی در اختیار نیمی از سازمان‌های خاورمیانه

براساس نتایج حاصل از نظرسنجی جدید مرکز Michael Page یک‌سوم تمام سازمان‌های فعال در منطقه خاورمیانه اعلام کردند که به خوبی نمی‌توانند ظرفیت‌های داخلی خود را با مهارت‌های مرتبط با حوزه هوش مصنوعی تطبیق دهند.
این نظرسنجی روی ۲۰۰ مدیر سازمان در کشورهای امارات متحده عربی و عربستان سعودی انجام شد و کارشناسان در پایان دریافتند نیمی از سازمان‌های منطقه به نوعی از خدمات هوش مصنوعی استفاده می‌کنند و ۸۰ درصد آنها بر این باورند که هوش مصنوعی روی صنعتی که در آن فعالیت می‌کنند تاثیر می‌گذارد.
 
 
این مطالعه همچنین به داده‌های سازمانی توجه داشت و بر اساس آن مشخص شد میزان مهارت کارمندان سازمان‌ها در بخش تحلیل داده‌ها بسیار ضعیف بوده است.
طبق آمار به دست آمده ۶۷ درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی اعلام کردند که سازمان‌ آنها به خوبی از ارزش داده‌ها باخبر است. با این وجود تنها ۲۶ درصد آنها اعلام کردند سازمان مربوطه نیروی متخصص و زیرساخت کافی برای پشتیبانی از داده‌ها، مدیریت آنها و استفاده از داده‌ها ندارد