باور نادرست پیرامون انزوای مطلق نوابغ علمی میتواند خطرناک و گمراهکننده باشد
تنهایی دانشمندان و انزوای رمزآلود آنها در تمام دوران زندگی کاریشان بیشتر شبیه یک افسانهی متداول است تا اینکه پایهی علمی داشته باشد.
تنهایی دانشمندان و انزوای رمزآلود آنها در تمام دوران زندگی کاریشان بیشتر شبیه یک افسانهی متداول است تا اینکه پایهی علمی داشته باشد.
برای تماشای مراسم زندهی قرعهکشی سه گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸، یکشنبه ۱۹ آذر ساعت ۱۵، از طریق همین مقاله همراه زومیت باشید.
مطلب بهترین ماشین های جنگی جهان و ایران؛ لیستی از بهترین خودروهای نظامی دنیا برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/
از جمله وسایل نقلیه مهمی که در مناطق جنگی برای موارد مختلفی کاربرد دارند، خودروهای جنگی هستند. در این مقاله فهرستی از بهترین ماشین های جنگی ایران و جهان را نام میبریم و به بررسی هرکدام از این خودروهای نظامی میپردازیم. این خودروهای جنگی و زرهی پیاده نظام، جزء وسایل نقلیهای بودند که نیروها و […]
مطلب بهترین ماشین های جنگی جهان و ایران؛ لیستی از بهترین خودروهای نظامی دنیا برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/
مؤسسهی بیمه و ایمنی بزرگراههای آمریکا، اولین فهرست از ایمنترین خودروهای سال ۲۰۱۸ را منتشر کرد.
شایعات در گذشته به این موضوع اشاره داشتند که گلکسی S9 به نمایشگر با نسبت تصویر ۲۱:۹ مجهز خواهد شد. براساس اطلاعات جدید، چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و سامسونگ برای دستیابی به نسبت نمایشگر به بدنه بالاتر، نسبت تصویر را تغییر نخواهد داد.
این منبع که سابقه خوبی در افشای اطلاعات در رابطه با محصولات سامسونگ را در کارنامه خود دارد، میگوید که حاشیههای اطراف نمایشگر این دستگاه کاهش پیدا خواهد کرد. انتظار میرود که سامسونگ به نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰ درصد دست پیدا کند. در صورت رسیدن به این مقدار، باید S9 را اولین پرچمدار معروف جهان با چنین ویژگی دانست.
براساس پیشبینیها، گلکسی S9 در ماه فوریه رونمایی خواهد شد. همانند تمامی پرچمداران سامسونگ، این دستگاه نیز از مشخصات فنی قدرتمند بهره میبرد که از میان آنها میتوان به استفاده از پردازنده تازه معرفی شده اسنپدارگون ۸۴۵ و اگزینوس ۹۸۱۰ اشاره کرد.
نوشته برخلاف شایعات، گلکسی S9 به نمایشگر با نسبت تصویر ۲۱:۹ مجهز نخواهد شد اولین بار در پدیدار شد.
با بررسی گوشی اکسپریا ایکس ای وان پلاس سونی با نمایشگر ۵.۵ اینچی و پردازندهی هلیو پی ۲۰ همراه باشید.
نادرترین نمونهی خودروی شاسیبلند لامبورگینی LM002 با قیمت ۴۶۷،۰۰۰ دلار در حراجی آیکونز نیویورک فروخته شد.
ده ثانیه وقت بگذارید و به یک برند خارق العاده فکر کنید.
شاید به اپل، کوکاکولا یا شرکت های متعدد دیگری فکر کرده باشید که نبض بازار را در اختیار گرفته اند، اما در هر صورت همه این برندها یک نقطه اشتراک دارند. موضوع این نیست که این برندهای مطرح لوگو، شعار یا بسته بندی خارق العاده ای داشته باشند، هر چند که بدون شک همه این موارد نیز به تقویت برند آنها کمک کرده است. در عین حال، این رشته مشترک به این مولفه های ملموس آنچنان ارتباطی پیدا نمی کند؛ برندهای بزرگ از آن حس درونی که مشتریان نسبت به محصول، خدمات یا شرکت دارند پرورش پیدا می کنند. این برندها یک سمبولیسم یا نمادگرایی عاطفی در ذهن مشتریان دارند و احتمال خرید مجدد این مشتریان دل بسته به برند نسبت به سایر مشتریان دست کم سه برابر بیشتر است. بنابراین چرا بازاریاب های بیشتری در کمپین های ایمیل مارکتینگ خود روی برندسازی تکیه نمی کنند؟ از خدا که پنهان نیست، از شما چه پنهان: ما هم نمی دانیم!
ایمیل هنوز هم یکی از پر کاربردترین روش های ارتباطی در دنیای کسب و کار است و استفاده از آن سال به سال افزایش پیدا می کند. در عین حال، با اینکه ایمیل مارکتینگ یک روش بسیار آسان و ارزان برای در میان گذاشتن پیام برند با جامعه ای از مخاطبانی است که علاقه خود را نسبت به برند شما ابراز کرده اند، اما یکی از دست نخورده ترین ابزارهای برندسازی در جعبه ابزار بازاریابی کسب و کارها محسوب می شود.
ما در این مطلب از مجموعه مطالب آموزش ایمیل مارکتینگ گویا آی تی به دو روش اشاره می کنیم که به کمک آنها می توانید از ایمیل مارکتینگ به عنوان یکی از بخش های استراتژی برندسازی خود به نحو موثری بهره برداری کنید.
مشتریان عصر حاضر فقط به دنبال خرید از برندها نیستند؛ آنها مایلند که به برندها ملحق شوند. با ارائه اطلاعات و محتوای انحصاری، از ایمیل های خود به عنوان راهی برای جذب مشتری به «قبیله» خود استفاده کنید. مشتریان تمایل دارند که به برندهایی بپیوندند که ارزش متقابل ایجاد می کنند و اگر برند شما بتواند از این طریق خارق العادگی خود را نشان بدهد، کسب نتایج مثبت قطعی است.
با استفاده از قانون ۷۰-۲۰-۱۰ در کمپین های ایمیل مارکتینگ خود می توانید برای رشد برند خود از طریق ایمیل تلاش کنید. بر طبق این قانون، ۷۰ درصد از ایمیل های شما باید روی به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی تمرکز داشته باشد که برای مشتری شما ارزشمند و سودمند است. در این دست ایمیل ها می توانید نکات سودمند، پیش نمایشی از محصولات یا سایر آیتم های محتوایی مشابه را ارائه کنید. ۲۰ درصد بعدی ایمیل های شما باید روی محتوای thought leader ها یا رهبران فکری تمرکز داشته باشد و از این طریق این حس را در فهرست مشترکان ایمیل مارکتینگ شما ایجاد کنند که برند شما محتوای خاصی را به صورت انحصاری در دسترس آنها قرار می دهد. ۱۰ درصد باقیمانده ایمیل های شما باید محصول محور باشند و آنها را با هدف فروش محصولات خود ارسال می کنید. قانون ۷۰-۲۰-۱۰ رابطه ای را با جامعه مخاطبان شما ایجاد می کند که به تک تک آنها حس محرم اسراری را می دهد که برای برند ارزشمند است.
یک برندسازی قوی به اعتماد مشتری متکی است و اعتماد از طریق یکپارچگی و انسجام ایجاد می شود. لحن، پیام، ارزش های اصلی و طراحی مولفه هایی هستند که باید به کمک آنها در همه بسترهایی که برند شما در آنها حضور دارد فضای منسجمی را ایجاد کنید. مشتری باید بدون آنکه احساس کند که در فضا تغییری ایجاد شده از کمپین ایمیل مارکتینگ شما به یک صفحه فرود هدفمند و از آنجا هم مثلاً به صفحه اینستاگرام شرکت شما وارد شود.
امروزه مشتری باهوش تر از گذشته شده است و تظاهر و تقلب را از فرسنگ ها دورتر تشخیص می دهد. در همه بسترهایی که در آنها حضور دارید شفافیت و صداقت را سرلوحه کار خود قرار بدهید و از ایمیل به عنوان ابزاری در جهت اعتمادسازی استفاده کنید. در همین راستا:
برندسازی به کمک ایمیل چیزی بیشتر از اضافه کردن یک لوگو یا امضای توأم با جزئیات به ایمیل هایی که ارسال می کنید است. در این نوع از برندسازی، مخاطب با پیام های موثر و هدفمندی که با هدف اصلی برند در ارتباط هستند و همچنین موضوعات خاص تر مرتبط با آن به برند جذب می شود. بهره برداری از برند به عنوان ابزاری برای برندسازی تاثیر به سزایی روی قبیله رو به رشد شما خواهد داشت و جایگاه شما به عنوان برندی که قابل اعتماد است را تثبیت خواهد کرد.
در همه قارهها کوههای عظیم و باشکوهی وجود دارد که کوهنوردان عاشق فتح آنها هستند؛ اما کدام کشورها بلندترین قلههای دنیا را دارند؟
سال ۲۰۱۴ بود که اچتیسی از گوشی جدیدی با نام Desire Eye رونمایی کرد که به دوربین سلفی بزرگ و فوقالعادهای مجهز بود. اخیرا شنیدیم که این کمپانی قصد دارد اسمارتفونهای جدیدی معرفی کند که نام یکی از آنها Ocean Harmony عنوان شده است. طبق ادعای ایوان بلس، این اسمارتفون در واقع همان گوشی اچتیسی U11 EYEs خواهد بود که به زودی معرفی خواهد شد.
بهتازگی شایعهای در خصوص گوشی اچتیسی U11 EYEs منتشر شده بود که در آن ادعا شده این هندست به دوربین سلفی دوگانه مجهز خواهد شد. ایوان بلس به عنوان یکی از مشهورترین افشاگران دنیای فناوری نیز در توئیتی اعلام کرده که ممکن است گوشی اچتیسی U11 EYEs در واقع همان Ocean Harmony باشد.
متاسفانه بلس هیچ اشارهای به مشخصات و جزئیات این اسمارتفون نداشته اما همانند دیگر اعضای خانواده U11 انتظار داریم که این هندست نیز به همان طراحی آشنای سری U مزین شود. اخیرا اسمارتفون ناآشنایی با شماره مدل HTC 2Q4R400 توانست تاییدیه ۳C چین را دریافت کند. حدس زده میشود این اسمارتفون همان گوشی اچتیسی Ocean Harmony باشد. مطابق ادعای منابع چینی، این دیوایس به یک صفحه نمایش ۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ مجهز بوده و از رزولوشن فول اچدی پلاس برخوردار است.
ظاهرا اچتیسی قرار است دیوایس جدید خود را در دو نسخه متفاوت عرضه کند. مدل اول که به تراشه اسنپدراگون ۶۵۲ مجهز خواهد بود از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. این نسخه برچسب قیمتی ۳۹۵ دلاری دارد. این در حالی بوده که مدل دوم از تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ بهره خواهد برد و در کنار ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، حدود ۵۴۵ دلار قیمت خواهد داشت. احتمال میرود باتری این دستگاه نمونهای ۳۹۳۰ میلیآمپری باشد.
بهنظر میرسد دوربین اصلی این هندست سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی باشد که به تثبیت کننده اپتیکال تصویر نیز مجهز شده است. سورپرایز اچتیسی در دوربین سلفی رخ داده؛ جاییکه دو دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار است ثبت تصاویر سلفی را انجام دهند. از آنجاییکه این گوشی توانسته گواهینامه ۳C را دریافت کند، بنابراین زمان زیادی تا معرفی آن باقی نمانده است.
نوشته گوشی اچتیسی U11 EYEs با دوربین سلفی خارقالعاده معرفی خواهد شد اولین بار در پدیدار شد.