مروری بر اخبار جنجالی هفته: از آغاز طرح رجیستری تبلت‌ها تا محبوب‌ترین برندهای بازار تلفن همراه

با رسیدن به روز پایانی هفته، قصد داریم تا مروری بر اخبار مهم، جنجالی و پربازدید طی هفته گذشته داشته باشیم. در هفته گذشته اخبار مربوط به رجیستری تبلت‌ها، صدور مجوز دومین واکسن واکسن ایرانی کرونا و سهم برندهای معتبر دنیا از بازار تلفن همراه کشور، جزو پر بازدیدترین اخبار بودند.

در ادامه اخبار پربازدید و جنجالی هفته را مشاهده می‌کنید که با کلیک بر روی هر یک، می‌توانید متن کامل خبر را بخوانید:

آخرین اخبار از واکسن‌های ایرانی؛ دومین واکسن ایرانی این هفته مجوز می‌گیرد

طبق اعلام سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان، واکسن کرونا پاستور سه شنبه گذشته مجوز مصرف اورژانسی را گرفت و روز شنبه هفه آینده، از واکسن اسپوتنیک‌وی ایرانی رونمایی می‌شود.


ماینرهای غیرمجاز با مصرف یک نیروگاه‌ بزرگ 551 مگاواتی کشف و جمع‌آوری شده‌اند

مصطفی رجبی مشهری، سخنگوی صنعت برق کشور از کشف و جمع‌آوری 188 هزار دستگاه غیرمجاز ارز دیجیتال با مصرف برق معادل یک نیروگاه بزرگ خبر داد.


سهم هر برند تلفن همراه در بازار کشور: سامسونگ با اختلاف در صدر، شیائومی دوم!

طبق اعلام انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی، شرکت‌های سامسونگ و شیائومی به ترتیب پر طرفدارترین برندهای بازار تلفن همراه در کشور هستند.


خبر مهم پیرامون طرح رجیستری تبلت‌ها و دستگاه‌های سیمکارت‌خور

چندی پیش اعلام کردیم که در قانون بودجه 1400 بر اساس بند ح تبصره 8 قانون به وزارت ارتباطات ابلاغ شده که فاز دوم طرح رجیستری را که مشمول تبلت و دستگاه‌های هوشمند سیمکارت‌خور می‌شود، هرچه سریع‌تر عملیاتی کند.


طرح مجازات برای استفاده از فیلترشکن این هفته به مجلس می‌رود

طرح جنجالی صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی این هفته به مجلس میرود تا نمایندگان مردم، ابعاد مختلف این طرح را مورد بررسی قرار دهند و در صورت تایید، آن را به قانون تبدیل کنند.

نوشته مروری بر اخبار جنجالی هفته: از آغاز طرح رجیستری تبلت‌ها تا محبوب‌ترین برندهای بازار تلفن همراه اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.