پاسخ به تمامی ابهامات و مشکلات طرح اینترنت غیر حجمی

پاسخ به تمامی ابهامات و مشکلات طرح اینترنت غیر حجمی

اگر درباره اینترنت غیر حجمی سؤالی دارید، یا دوست دارید بدانید که با خرید تعرفههای غیر حجمی، در حقیقت چند گیگابایت حجم در اختیار شما قرار خواهد گرفت حتما این مطلب را بخوانید.

رفع آسیب پذیری اپل برای جلوگیری از نفوذ هکرها به منازل کاربران

شرکت اپل یک آسیب پذیری در برنامه هوم کیت خود را برطرف کرده که به هکرها امکان می داد به منازل افراد نفوذ کنند.
به گزارش فارس به نقل از وی تری، اپل به کاربران توصیه کرده که با به روزرسانی iOS 11.2 در هفته آینده جلوی سوءاستفاده از مشکل یادشده را بگیرند.
 
آسیب پذیری یادشده کنترل لوازم خانگی هوشمند منازل را توسط هکرها و کلاهبرداران اینترنتی ممکن می‌کند و ضروری است وصله iOS 11.2 برای حل مشکل یادشده نصب شود.
 
البته سوءاستفاده از این آسیب پذیری کار ساده ای نیست، اما با بهره گیری از آن می توان به چراغ های هوشمند، ترموستات های قابل اتصال به اینترنت و غیره دسترسی یافت. اپل خود قادر به شناسایی این مشکل نبود و اطلاعات مربوط به آن را از طریق کارشناسان امنیتی ثالث دریافت کرد.

بیوگرافی فیروز نادری، نابغه ایرانی سازمان فضایی ناسا

بیوگرافی فیروز نادری، نابغه ایرانی سازمان فضایی ناسا

دکتر فیروز نادری، دانشمند شناخته‌شده‌ی سازمان فضایی ناسا و یکی از مدیران سابق آزمایشگاه پیش‌رانش جت در این سازمان است.

گلکسی S9 و S9 پلاس به اسکنر عنبیه چشم ۳ مگاپیکسلی مجهز خواهند شد

گلکسی S9 و S9 پلاس در چند ماه آینده معرفی خواهند شد. به علت نزدیک شدن به تاریخ معرفی این دو مدل، طبیعی بوده که اطلاعات بیشتری از آن‌ها منتشر شود.

گلکسی S9 و S9 پلاس

براساس آخرین شایعات، رزولوشن اسکنر عنبیه چشم گلکسی S9 و S9 پلاس برای افزایش دقت شناسایی و همچنین کارکرد سریع‌تر، افزایش خواهد یافت. گفته می‌شود رزولوشن این سنسور به ۳ مگاپیکسل افزایش خواهد یافت. در صورتی‌که این شایعه درست باشد، با پیشرفت قابل‌توجهی در این زمینه روبرو خواهیم شد. هم‌اکنون سه مدل گلکسی S8، گلکسی S8 پلاس و گلکسی نوت ۸ به سنسور عنبیه چشم با رزولوشن ۲ مگاپیکسل مجهز هستند.

این منبع می‌گوید:

دوربین عنبیه چشم مورد استفاده در گلکسی S9 و S9 پلاس دارای رزولوشن ۳ مگاپیکسل خواهد بود که نشان از پیشرفت آن نسبت به دوربین ۲ مگاپیکسلی گلکسی S8 و گلکسی نوت ۸ دارد. این دوربین جدید قادر به شناسایی بهتر کاربران بوده و حتی در شرایطی مانند استفاده از عینک، حرکت دادن مردمک چشم و در محیط‌های خیلی تاریک یا روشن واکنش مناسبی از خود نشان خواهد داد.

علاوه‌بر افزایش رزولوشن این دوربین، سامسونگ اعلام کرده که در حال توسعه نرم‌افزار جدیدی بوده تا عملکرد بهتری را با سخت‌افزار از خود نشان دهد و همچنین کارایی اسکنر عنبیه چشم را افزایش دهد. انتظار می‌رود که اسکنر عنبیه چشم جدید، زمان واکنش را در گلکسی S9 و S9 پلاس به زیر ۱ ثانیه کاهش دهد. اگرچه این زمان در مقایسه با سنسور اثر انگشت طولانی محسوب می‌شود، ولی نشان از تلاش سامسونگ برای بهبود کارایی اسکنر عنبیه چشم دارد.

نوشته گلکسی S9 و S9 پلاس به اسکنر عنبیه چشم ۳ مگاپیکسلی مجهز خواهند شد اولین بار در پدیدار شد.

اپل شازم را تصاحب کرد

اپل شازم را تصاحب کرد

اپل دقایقی پیش بصورت رسمی تایید کرد که شازم را تصاحب کرده است. اخبار پیشین منتشر شده پرداخت ۴۰۰ میلیون دلار را برای تصاحب شازم مطرح کرده بودند. 

برگی (Bragi)؛ تولیدکننده‌ نوظهور و آلمانی هدفون‌ هوشمند

برگی (Bragi)؛ تولیدکننده‌ نوظهور و آلمانی هدفون‌ هوشمند

برگی، شرکتی نوپا و آلمانی است که در زمینه‌ی طراحی و توسعه‌ی هدفون‌ هوشمند بی‌سیم فعالیت دارد.

در مسابقه کجارو و فلایتیو شرکت کنید و برنده بلیط رایگان هواپیما شوید

در مسابقه کجارو و فلایتیو شرکت کنید و برنده بلیط رایگان هواپیما شوید

با شرکت در کمپین رستوران کجارو و فلایتیو و ثبت نظر خود درباره آخرین رستورانی که رفته‌اید، می‌توانید یکی از ۷ برنده بلیط هواپیما به مقصد داخلی دلخواه‌تان باشید.

اندازه صفحه نمایش گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس چقدر است

مطلب اندازه صفحه نمایش گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس چقدر است برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/

گوشی‌های پرچمدار ۲۰۱۸ سری گلکسی S همچنان سرتیتر اخبار تکنولوژی هستند، اما اندازه صفحه نمایش گلکسی اس ۹ و مدل بزرگتر پلاس چقدر خواهد بود؟ آیا سایز نمایشگر در این دو مدل جدید تغییری نسبت به نسل قبلی دارد؟ استفاده از نمایشگر اینفینیتی یا همان صفحه نمایش بیکران سامسونگ در گوشی‌های گلکسی S9 قطعی است. […]

مطلب اندازه صفحه نمایش گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس چقدر است برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/

آشنایی با قابلیت‌های مخفی در آی‌فون‌های اپل؛ قسمت دوم (ویدئو اختصاصی)

آی‌فون‌های اپل در ایران محصولاتی لوکس به‌حساب می‌آیند و هستند کسانی که بدون اطلاع از قابلیت‌های آن، اقدام به خرید یکی از گوشی‌های اپل می‌کنند. دیشب برخی قابلیت‌های این گوشی‌ها را به شما نشان دادیم و حالا قصد داریم تا در قالب یک ویدئو ادامه آن‌ها را به نمایش بگذاریم.

در ویدئوی کوتاه زیر که به‌صورت اختصاصی و با همکاری آی‌تی‌رسان و کلیپو به فارسی دوبله کرده‌ایم، می‌توانید این قابلیت‌ها را ببینید:

نوشته آشنایی با قابلیت‌های مخفی در آی‌فون‌های اپل؛ قسمت دوم (ویدئو اختصاصی) اولین بار در پدیدار شد.

۵ مرحله بخش بندی فهرست مشترکان ایمیل مارکتینگ

مبارکا باشد! بالاخره به هر زحمتی که بود توانستید فهرست بزرگی از مخاطبان هدف خود تهیه کنید. اما حالا چه باید کرد؟ اگر به دنبال جلب توجه کاربرانی هستید که اینباکس شان میدان رقابت کسب و کارهای مختلف است، بعید است که ارسال انبوه ایمیل با محتوای عام بتواند کاری را از پیش ببرد. اما چگونه می توانید مشتریان را با مخاطب قرار دادن آنها به صورت انفرادی درگیر کنید؟ البته که به کمک تهیه و توسعه یک استراتژی صحیح و منطقی برای بخش بندی مشترکان فهرست ایمیل مارکتینگ تان!

بخش بندی یا Segmentation ایمیل یکی از بهترین روشها برای ایجاد رابطه با مخاطب و افزایش نرخ تبدیل است. از این طریق می توانید به کمک محتوای شخصی سازی شده و مرتبط با مخاطب هدف به شکل هوشمندانه تری با وی تعامل داشته باشید. اگرچه که شاید داده های برنامه ایمیل مارکتینگ شما و روشهای متنوعی که برای بخش بندی می توانید از آنها استفاده کنید گیج کننده و طاقت فرسا باشد، اما توجه و پیروی از مراحل زیر می تواند به ساده سازی این فرآیند کمک کند:

 

  1. محور اطلاعات را مشخص کنید

اولین مرحله برنامه ریزی برای بخش بندی فهرست مشترکان تان این است که ببینید که کدام ترکیب از اطلاعات درباره مشتریان شما می تواند تاثیر بیشتری روی رفتار خرید آنها داشته باشد. شما می توانید مواردی مانند ویژگی های جمعیتی (سن، جنسیت، درآمد)، میزان فعالیت (ایمیل های شما را پیوسته باز می کنند، غیرفعال هستند یا به تازگی اشتراک خود را فعال کرده اند)، و رفتار (اخیرا خرید کرده، سبد خرید خود را رها کرده، پس از مشاهده محصول آن نسبت به خرید آن اقدام نکرده اند) را مد نظر قرار بدهید و بررسی کنید که کدام اعمال و ویژگیهای مشتری می توانند رفتار وی را بهتر پیش بینی کنند.

 

  1. چه اطلاعاتی را در اختیار دارید و هنوز نیازمند چه اطلاعاتی هستید

پس از شناسایی داده هایی که بیشترین اهمیت را دارند، باید ببینید که کدام بخش از اطلاعات مورد نیاز را در اختیار دارید و کدام بخش ها هنوز حلقه مفقوده به شمار می روند. برای پیداکردن این حلقه های مفقوده چند گزینه در پیش رو دارید. شما می توانید:

  • استنباط کنید: برخی اطلاعات را بر اساس رفتار مشتری می توان استنباط کرد. به عنوان مثال، اگر یک کاربر مرتباً روی سوهان ناخن کلیک می کند و ۹۷ درصد خریداران سوهان ناخن خانم هستند، می توان اینطور برداشت کرد که این کاربر مونث است.
  • بپرسید: شما می توانید با ارسال یک پیام برای کاربر به همراه یک فراخوان به عمل خاص برای بروزرسانی تنظیمات یا شرکت در یک نظرسنجی، مستقیماً اطلاعات مورد نیاز را از مشترکان خود دریافت کنید. به منظور تشویق کاربران به انجام عمل مورد نظر می توانید از یک مشوق مانند یک کد تخفیف ۱۰ درصدی استفاده کنید.
  • برونسپاری: شما می توانید به شخص یا شرکت ثالثی رجوع کنید و کسب اطلاعات مورد نیاز را به آنها بسپارید تا تصویر کامل تری را از مخاطبان تان در اختیار شما قرار بدهند.

  1. شخصیت یا پرسونا (persona) تعریف کنید

پس از آنکه اطلاعات لازم را به دست آوردید وقت آن فرا می رسد تا برای گروه های مختلف مخاطبان خود شخصیت یا پرسونا درست کنید. این کار به شما کمک می کند تا درک بهتری از گروه های مختلف مخاطبان خود به دست بیاورید و شخصی سازی های دقیق تری را انجام بدهید. پرسوناها بسته به کسب و کار و حوزه فعالیت آن متفاوت هستند، بنابراین روی اطلاعاتی تمرکز کنید که برای برند شما اهمیت دارد. با خلق و توسعه پرسونا بهتر می توانید مشتریان را با محتوا، پیام و زمان بندی مناسبی که به مذاق شان خوش می آید هدف قرار دهید.

 

  1. تولید محتوا

پس از تأیید گروه های مورد نظر، مرحله بعدی تولید محتوای مناسب برای هر یک از آن گروه ها است. اگر بخش بندی خود را به نحو احسن انجام بدهید، اما محتوای خاصی که متناسب با هر گروه باشد را در اختیار نداشته باشید، تلاش های شما به ثمر نخواهد نشست.

 

  1. امتحان و مرور کنید

و بالاخره لازم است که به طور پیوسته روی نتایج کار نظارت داشته باشید و مرتباً امتحان و آزمایش کنید. تعیین پرسونا و تولید محتوایی که به دل پرسوناهای مختلف می نشیند غالباً به آزمون و خطا نیاز دارد. استراتژی های محتوایی خلاقانه مختلف را به بوته آزمون بگذارید. با سنجش نتایج از همان ابتدا قادر خواهید بود که روی شاخص ها نظارت داشته باشید و روند کار را پیگیری کنید. به علاوه باید به این نکته نیز توجه داشت باشید که بخش بندی ایمیل کار مداومی است که تا وقتی که از ایمیل مارکتینگ کمک می گیرید و مخصوصاً همینطور که اطلاعات بیشتری راجع به مخاطب خود کسب می کنید باید انجام شود.

 

با طی کردن این مراحل ساده و بخش بندی مشترکان فهرست ایمیل مارکتینگ خود می توانید شاهد تاثیرات بسیار مثبتی بر کمپین ایمیل مارکتینگ خود باشید. به خاطر داشته باشید که بخش بندی باید بخشی از استراتژی همه افرادی باشد که به دنبال بهره برداری از قدرت ایمیل مارکتینگ هستند و با در نظر گرفتن پتانسیلی که بخش بندی فراهم می کند، هیچ چیز غیرممکن نیست!