نمایش سرعت شبکههای وایفای بدون پسورد در سیستمعامل اندروید ۸.۱
در اوایل هفته جاری، شرکت گوگل انتشار سیستمعامل اندروید ۸.۱ را برای گوشیهای پیکسل ۲ و پیکسل ۲ XL آغاز کرد. این بهروزرسانی همراه با چند ویژگی جدید که به لطف نسخه آزمایشی از آنها اطلاع داریم، منتشر شده است. با اینحال به عنوان بخشی از اخبار این هفته، مدیری در انجمن کاربران گوشیهای پیکسل، مسائل کوچکتری که شامل ویژگیهای مفید اضافی مانند برچسب سرعت شبکههای وایفای در آخرین نسخه از سیستمعامل اندروید ۸.۱ است را تایید نمود.
این ویژگی کمی متفاوت با اطلاعات قدرت شبکه وایفای است که اکنون در نسخههای جدیدتر سیستمعامل اندروید مشاهده میشود. در حالیکه آیکون وایفای، قدرت یک سیگنال وایفای را مشخص میکند، قابلیت جدید نمایش سرعت بدین منظور طراحی شده تا در صورت اتصال کاربران به یک شبکه وایفای اطراف خود، آنها بتوانند در مورد انتظارشان از سرعت این ارتباط، دیدی نسبی داشته باشند.
شایان به ذکر است که این ویژگی در درجه اول برای ارتباطات وایفای باز طراحی شده و لذا در مورد شبکههای وایفای که احتمالا در مکانهای عمومی مورد استفاده قرار میگیرند، مفیدتر واقع خواهد شد. اساسا این قابلیت به شما کمک میکند تا در صورت تمایل به استفاده از یک شبکه وایفای، در وهله اول به شبکهای با کیفیت سیگنال مناسبتر متصل شوید.
این ویژگی، پیش از اتصال به یک سیگنال وایفای عمل خواهد کرد. گزینههای وایفای که در قسمت وایفای موجود در تنظیمات گوشی لیست شدهاند، کلمهای کلیدی را نمایش میدهند که توصیفی را از کیفیت سرعت شبکه ارائه مینماید. کلمه کلیدی شامل عناوین “کند”، “خوب”، “سریع” و “بسیار سریع” میشود.
اکنون صفحه پشتیبانی گوگل به شکل زنده در مورد معنای دقیق این اصطلاحات، توضیحاتی تکمیلی ارائه داده است. به عنوان مثال، گوگل وضعیت کند را به عنوان امکان برقراری تماس یا ارسال پیام متنی و چیزهایی از این دست تعریف میکند. وضعیت خوب، سرعت کافی جهت دسترسی اساسی به صفحات وب، رسانههای اجتماعی و پخش موسیقی را فراهم مینماید. وضعیت سریع بدین معناست که تقریبا قادر به انجام هر کاری شامل پخش اکثر ویدیوها هستید و حالت خیلی سریع نیز بدین معنی بوده که با خیالی آسوده میتوانید به اجرای کلیه امورات خود شامل پخش ویدیوهای فوقالعاده باکیفیت بپردازید.
همان صفحه راهنما اشاره میکند که چگونه افرادی با علاقهمندی کمتر به این ویژگی، میتوانند از مشاهده کلیه اطلاعات مذکور اجتناب کنند؛ قابلیتی که بهصورت پیشفرض، در سیستمعامل اندروید ۸.۱ فعال شده است. به منظور غیرفعال نمودن این ویژگی، به بخش وایفای در تنظیمات گوشی مراجعه کرده و گزینه “تنظیمات وایفای” را انتخاب کنید. در ادامه، وارد بخش “Advanced” شده و گزینه “None” که در پایین بخش “ارائه دهنده رتبهبندی شبکه” است را انتخاب نمایید.
نوشته نمایش سرعت شبکههای وایفای بدون پسورد در سیستمعامل اندروید ۸.۱ اولین بار در پدیدار شد.
آسانترین راه امن سازی وب سایت
یکی از مهمترین لازمههای تجارت آنلاین، ایجاد محیطی امن برای کاربران جهت ارتباط با وبسایت و انجام تراکنشها است.
بهترین نمایشگر موبایل در سال ۲۰۱۷ متعلق به کدام گوشیها است؟
مطلب بهترین نمایشگر موبایل در سال ۲۰۱۷ متعلق به کدام گوشیها است؟ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/
یکی از مهمترین بخشهای هر گوشی هوشمندی صفحه نمایش آن است، اما بهترین نمایشگر موبایل به کدام گوشیها تعلق داشته و چه خصوصیاتی دارد؟ در ادامه با تکراتو همراه باشید تا این موضوع را بررسی کنیم. صفحه نمایش شالوده اصلی یک اسمارت فون است. درواقع اولین چیزی که در یک گوشی هوشمند جلب توجه میکند، […]
مطلب بهترین نمایشگر موبایل در سال ۲۰۱۷ متعلق به کدام گوشیها است؟ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/
بررسی ترافیک واقعی در تعرفههای جدید ADSL
لیست شرکت ها | کمترین سرعت (512کیلوبیت برثانیه) معیار ترافیک حجم منصفانه/ هزینه ماهانه | سرعت معقول (8مگابیت برثانیه) معیار ترافیک حجم منصفانه/ هزینه ماهانه | بیشترین سرعت (16مگ برثانیه) معیار ترافیک حجم منصفانه/ هزینه ماهانه |
شرکت آسیاتک | 10 گیگ/ 12.5 تومان | 75گیگ/ 50 هزار تومان | 150گیگ/ 80 هزار تومان |
شرکت شاتل | 12.5گیگ/ 12.5 هزار تومان | 80گیگ/ 50 هزار تومان | 160گیگ/ 80 هزار تومان |
شرکت مخابرات | 10گیگ/ 12.5 هزار تومان | 60گیگ /50 هزار تومان |
175گیگ/ 80 هزار تومان |
شرکت پارس آنلاین | 8گیگ/ 12.5 هزار تومان | 48گیگ/ 50 هزار تومان |
100گیگ/ 80 هزار تومان |
شرکت پیشگامان | 10گیگ/ 12.5 هزار تومان | 60گیگ/ 50 هزار تومان |
150گیگ/ 80 هزار تومان |
شرکت های وب | 8گیگ/ 12.5 هزار تومان | 75گیگ/50 هزار تومان |
120گیگ/ 80 هزار تومان |
شرکت فن آوا | 15گیگ/ 12.5 هزار تومان | 122.5گیگ/ 50 هزار تومان |
225گیگ/ 80 هزار تومان |
شرکت صبانت | 8گیگ/ 10 هزار تومان | 60گیگ/ 50 هزار تومان |
120گیگ/ 80 هزار تومان |
گرمایش زمین دلیل اصلی ایجاد طوفان در دریای عرب است
پژوهشگران آمریکایی ادعا میکنند که تشکیل طوفان دریایی در دریای عرب ناشی از تغییرات اقلیمی و گرم شدن مداوم کرهی زمین است.
بهترین پیشگیری در برابر حملات “خرگوش بد”
کمپانی مایکروسافت از پیشنهاد خصمانه شرکت برودکام برای خرید کوالکام خشنود نیست
پس از آنکه در ماه گذشته کمپانی کوالکام، پیشنهاد خرید ۱۳۰ میلیارد دلاری شرکت برودکام را رد کرد؛ برودکام برای تصاحب این شرکت، درگیر پیشنهادی خصمانه علیه کوالکام شده است. اکنون برودکام مشغول تلاش برای جایگزینی اعضای هیئت مدیره کوالکام با مدیرانی جدید است که معامله دوستانهتری بهنظر میرسد.
وبسایت MSN گزارش میدهد که شرکتهای گوگل و مایکروسافت که شرکای کوالکام بهشمار میروند، هر دو با این معامله مخالف هستند. زیرا این امر در درجه اول به نفع کمپانی رقیب یعنی اپل است و با سرمایهگذاری در شبکه ۵G شرکت کوالکام در تعارض خواهد بود. براساس گزارشات، شرکت برودکام در عوض سرمایهگذاری در فناوریهای جدید، به سیاستهای کاهش هزینه خود شهرت یافته است و در صورتیکه خرید کوالکام، بدهی سنگینی را برای این شرکت به بار بیاورد، چنین موضوعی محتملتر خواهد بود.
مایکروسافت و گوگل، یک کوالکام مستقل را بر شرکتی که در مالکیت برودکام و تحت سیطره اپل باشد، ترجیح میدهند و آنرا به منافع خود نزدیکتر میبینند. در حال حاضر کوالکام، درگیر دادرسی حقوقی شدیدی با شرکت اپل در مورد اختراعات و اتهامات مربوط به رفتار ضد رقابتی است.
براساس گزارشات، هم گوگل و هم مایکروسافت نسبت به نگرش کوالکام به این معامله ابراز نگرانی کردهاند. اما از آنها خواسته شده که نگرانیهای خود را به شکل عمومی اظهار نکنند. این در حالیست که کوالکام ارزیابی میکند که آیا برودکام، پیشنهاد ۷۰ دلاری آنها برای هر سهم را خواهد پذیرفت یا خیر.
ممکن است نهادهای نظارتی نیز تحت تاثیر نگرانیهای ابراز شده از سوی صنایع قرار گیرند. هرچند که برودکام، با ارائه تعهد مبنی بر انتقال دفتر مرکزی خود به ایالات متحده آمریکا، در این زمینه به حکومت فعلی ترامپ اطمینان داده است. با توجه به اعتمادزدایی، فضای نظارتی فعلی نیز فعال نشده است.
مایکروسافت اخیرا اعلام کرده که قصد عرضه کامپیوترهای شخصی مجهز به پردازندههای اسنپدراگون ۸۳۵ شرکت کوالکام را دارد. این پردازندهها، به شکل ویژه و با هدف استفاده در نسلهای بعدی، با کامپیوترهای PC تطبیق یافتهاند.
هنوز هیچ نظر رسمی پیرامون این موضوع از سوی طرفین ماجرا در دسترس نیست.
نوشته کمپانی مایکروسافت از پیشنهاد خصمانه شرکت برودکام برای خرید کوالکام خشنود نیست اولین بار در پدیدار شد.
تبدیل گوشی اندروید به یک تکرارکننده سیگنال وای-فای
یکی از بهصرفهترین روشها برای افزایش محدوده پوششدهی سیگنالهای وای-فای استفاده از دستگاههای اندرویدی است.
استفاده از یادداشت برداری برای عمیق تر کردن رابطه با مشتری
مهارت نوت برداری یا یادداشت برداشتن یکی از مهارتهای مهم و ضروری برای کارشناسان فروش است. شما چطور نوت برداری می کنید؟ پس از نوت برداری با یادداشت های خود چه می کنید؟ نوت برداری کاری است که بسیاری از فروشندگان آن را همینطوری و به شکل باری به هر جهت انجام می دهند و قاعده و اسلوب خاصی برای خود ندارند. ما در این مطلب از مجموعه مطالب آموزش فروش به ۵ نکته اشاره می کنیم که در نوت برداری خود باید آنها را مد نظر داشته باشید تا بتوانید رابطه بهتری را با مشتری برقرار کنید.
-
از قلم و کاغذ استفاده کنید
احتمالاً شما هم با این تصور که هر چیز ارزشمندی را در نهایت باید در رایانه، تبلت یا گوشی خود وارد کنید ترجیح می دهید که از همان ابتدا دست به دامن ابزارهای دیجیتال شوید. در عین حال، باید توجه داشته باشید که نوت برداری با کیبورد روند طبیعی جلسه را مختل می کند. حضور در گفتگویی که یک طرف آن در حال تایپ کردن است تا حدی غیرطبیعی به نظر می رسد. برای غلبه بر این مشکل، بسیاری از مدیران همیشه یک دفترچه کوچک به همراه خود دارند. کارشناسان فروش هم باید همین کار را انجام بدهند. یادداشت برداشتن در یک دفترچه طبیعی است و فضای متعادلی را ایجاد می کند، چرا که احتمالاً طرف مقابل شما هم همین کار را انجام می دهد.
-
یادداشت های خود را به سرعت ثبت کنید
لازم است که هر چه سریع تر یادداشت های خود را در برنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) شرکت وارد کنید. چرا؟ اول اینکه اگر لازم است که سایر اعضای تیم هم در جریان قرار بگیرند، نباید شرکت را با ریسک فقدان اطلاعات در زمان مقتضی مواجه کنید. دوم اینکه، معمولاً وقتی تندنویسی می کنیم، همیشه خوش خط و خوانا نمی نویسیم. در چنین شرایطی اگر زودتر به نوشته های خود مراجعه کنید، احتمال اینکه بتوانید از دستخط خود سر در بیاورید قریب به یقین خواهد بود. این ضرب المثل چینی را هم به خاطر داشته باشید که می گوید: «کم رنگ ترین جوهر از قوی ترین حافظه نیرومندتر است».
-
به دنبال اهداف، موانع و دلایل ریشه ای بگردید
مهم ترین چیزی که باید در یادداشت های خود ثبت و ضبط کنید چیزی است که مشتری به دنبال دستیابی به آن است. در نهایت همین چیزها است که با اطلاع از آنها و تلاش برای کمک به مشتری در راستای دستیابی به آنها برای خود و طرف مقابل ارزش آفرین می شوید. شما به عنوان یک فروشنده به مشتری کمک می کنید تا به اهداف خود دست پیدا کند. همه ارتباطات متعاقب شما باید حول همین اهداف باشد. پیشنهادات و درخواست هایی که مطرح می کنید باید بازتابی از توانمندی شما برای کمک به دستیابی به اهداف مورد نظر مشتری باشد. محول شدن پروژه های بعدی و فروش در آینده نیز به همین بستگی دارد که چقدر کمک شما برای تحقق اهداف مشتری موثر بوده است. موانع هم فقط یک زیرمجموعه از اهداف به شمار می آیند. کمک به مشتری برای حذف موانع به وی کمک می کند تا به اهداف خود دست پیدا کند. علاوه بر اینها، تلاش کنید تا زمینه های نیاز و بروز مشکل را نیز با رسیدن به ریشه اصلی آشکار کنید. آگاهی از ریشه نیاز و مشکل به شما کمک می کند تا راهکارهای حساب شده تری را در اختیار مشتری قرار بدهید.
-
استعاره هایی که مشتری از آنها استفاده می کند را نیز یادداشت کنید
چرا؟ زیرا استعاره هایی که به کار می بریم شرح موجز و متبلوری از تجربه ها و آن چیزهایی است که با آنها روبرو هستیم. ممکن است که یک مشتری پس از سالها تجربه و تفکر مشکل خود را تحت عناوینی مانند «چاه عمیق» یا مثلاً خوره ای که به جان شرکت متبوعش افتاده خلاصه کند. این استعاره هر چه که باشد، خلاصه ای از دنیایی از تجربیات و بازتابی از امید و نا امیدی است. برای اینکه بتوانید ارزشی که ایجاد می کنید را واقعاً به دنیای مشتری ربط بدهید باید آن ارزش را در چارچوب همان استعاره هایی که استفاده کرده مطرح کنید. به عنوان مثال، ارزش و سودی که می رسانید را می توانید به این شکل بیان کنید که به مشتری کمک خواهید کرد تا از چاه مشکلات بیرون بیاید یا درمان دردهایی خواهید بود که بر جسم و جان شرکت وی مستولی شده است. اینکه از چه استعاره ای استفاده می کنید بر عهده خودتان است، اما نکته مهم این است که آن استعاره با خلاصه ای که مشتری ارائه کرده ربط پیدا کند. در اینصورت ارزش و منافعی که ارائه می کنید با عواطف مشتری پیوند خواهد خورد و نتایج بهتری را کسب خواهید کرد.
-
به دنبال زمینه ها و مشکلات رایج باشید
معمولاً لازم است که برای مواردی که پیچیده تر هستند چندین ماه و حتی چندین سال با سهامداران مختلف مذاکره کنید. با یادداشت برداری دقیق و درست می توانید زمینه های رایج بروز مشکلات در نواحی ساختاری را پیدا کنید. گاهی همان نکاتی که بی اهمیت به نظر می رسند با به دست آوردن تصویر کامل تری از مشتری اهمیت پیدا می کنند. به این منظور باید سیستم مشخص و دقیقی برای نوت برداری داشته باشید و به جزئی ترین جزئیات نیز توجه کنید.
ما در این مطلب آموزشی از بخش آموزش فروش گویا آی تی به نکاتی اشاره کردیم که در هنگام نوت برداری باید آنها را مد نظر قرار دهید. نظر شما چیست؟ شما چه ایده هایی دارید؟ لطفاً دیدگاه های خود را در زیر این مطلب با ما در میان بگذارید.